το να γίνεις μαμά είναι η καλύτερη δουλειά του κόσμου



Συγκλονιστική ιστορία

Δεν διέκοψε την κύηση επειδή είδε το μωρό της να χαμογελά





Συγκλονίζει η ιστορία μιας μητέρας που επέλεξε να γεννήσει το παδί της, αν και γνώριζε -από πρώιμο στάδιο της κύησης- ότι το μωρό θα είχε σοβαρότατα προβλήματα υγείας που δεν θα του επέτρεπαν να περπατήσει ή να μιλήσει, επειδή σε ένα υπερηχογράφημα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είδε το έμβρυο να χαμογελά...
  
Η Katyia Rowe δήλωσε ότι ο εγκέφαλος του μωρού της δεν είχε σχηματιστεί σωστά και δε θα ...
μπορούσε ποτέ του να περπατήσει, ή να μιλήσει και θα χρειαζόταν 24ωρη φροντίδα και προστασία. Αυτό το πρόβλημα ήταν που την έκανε να σκέφτεται την έκτρωση… Όμως, από τη στιγμή που είδε στο υπερηχογράφημά της το μωρό να της χαμογελάει, να κάνει μπουρμπουλήθρες, να κλωτσάει και να κουνάει τα χεράκια του σα να τη χαιρετάει, η καρδιά της λύγισε και αναθεώρησε την απόφασή της.

Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι παρά την απόφαση της μητέρας, ο Lucian, όπως ονόμασε το γιο της, πέθανε εννιά ώρες μετά τη γέννησή του.

Παρά το δυστυχές γεγονός, η Rowe είπε ότι δε μετάνιωσε ούτε λεπτό που τελικά αποφάσισε να συνεχίσει την εγκυμοσύνη της, πράγμα που την έκανε να τον κρατήσει έστω και για λίγο στην αγκαλιά της.

Η 26χρονη μητέρα δήλωσε: «Ήμασταν συντετριμμένοι όταν οι γιατροί μας ανακοίνωσαν ότι ο εγκέφαλος του γιου μας παρουσιάζει τόσες επιπλοκές που θα τον δυσκολέψουν σε όλη του τη ζωή και έτσι σκεφτήκαμε να διακόψουμε την εγκυμοσύνη. Σε ελέγχους που ακολούθησαν, προκειμένου να διαπιστωθεί το μέγεθος της βλάβης, τον είδα να μου χαμογελάει και να παίζει μέσα μου και τότε ήταν που είπα ότι δεν μπορώ να του στερήσω τη ζωή. Αν μπορούσε να χαμογελάσει και να παίξει και να αισθανθεί παρά το όποιο πρόβλημά του, είχε δικαίωμα στη ζωή, όση και αν ήταν εκείνη και όσο και αν κρατούσε. Επειδή η ζωή του θα ήταν διαφορετική ή λιγότερη, αυτό δε σημαίνει ότι δεν είχε δικαίωμα να τη ζήσει. Όσο δε θα υπέφερε, ορκίστηκα ότι θα τον κάνω να περάσει καλά, τόσο μέσα μου όσο και στον έξω κόσμο».

Η Rowe από το Telford είχε ενθουσιαστεί όταν ανακάλυψε ότι θα φέρει στον κόσμο το παιδί της με τον επί τέσσερα χρόνια σύντροφό της, Shane Johnson, επίσης 26 χρονών. Μάλιστα, το ζευγάρι είχε αποφασίσει να παντρευτεί όταν ο γιος του θα είχε μεγαλώσει και θα μπορούσαν να τον έχουν δίπλα τους. Όμως, η εγκυμοσύνη παρουσίασε επιπλοκές και ήταν τότε που οι γιατροί στο Birmingham Children's Hospital της είπαν τα δυσάρεστα νέα και της πρότειναν να διακόψει την εγκυμοσύνη της.

Παρά όμως τις δυσοίωνες προβλέψεις, η μητέρα του εμβρύου δεν περίμενε ποτέ ότι θα δει το χαμόγελο του παιδιού της. «Παρά τα άσχημα νέα, όσο ήταν στην κοιλιά μου οι γιατροί με είχαν ενημερώσει ότι η ποιότητα της ζωής του ήταν πολύ καλή και καθόλου διαφορετική από αυτή που θα είχε κάθε άλλο μωρό. Μου είχαν πει ότι δε θα περπατήσει ποτέ, όμως εγώ τον έβλεπα να κουνιέται συνεχώς. Ήταν υποχρέωσή μου σα μαμά να τον προστατέψω, άξιζε να έρθει στη ζωή.

 «Άρχισα να διαβάζω για να είμαι προετοιμασμένη για ό,τι μπορεί να χρειαστεί. Δεν αμφέβαλλα ούτε στιγμή. Μου αρκούσε απλά να βλέπω τη φωτογραφία του υπερήχου του που μου χαμογελάει και αμέσως ήξερα ότι κάνω το σωστό. Του μιλούσα και του τραγουδούσα για να τον κάνω χαρούμενο.

Μάλιστα, το πρόβλημα υγείας του μωρού έκανε ακόμα πιο δύσκολη την εγκυμοσύνη της Kaytia, η οποία είχε πολλούς πόνους. «Μπορεί πολλοί να αναρωτιούνται αν άξιζε να μπω σε όλη αυτή τη διαδικασία για ένα μωρό που ίσως δε θα καταφέρει να ζήσει. Εγώ όμως ποτέ δε σκέφτηκα έτσι. Μια μαμά κάνει τα πάντα για το μωρό της και εγώ έγινα μαμά από την ώρα που έμαθα ότι είμαι έγκυος.

Ο τοκετός έγινε τον περασμένο Οκτώβριο στο νοσοκομείο Royal Shrewsbury και έλαβε αμέσως ειδική μεταχείριση. Μετά τη γέννηση, οι γιατροί ενημέρωσαν την Katyia ότι ο γιος της είχε μόλις μερικά λεπτά ζωής. Τον κράτησε στην αγκαλιά της, τον σύστησε στον μπαμπά του και στους παππούδες του και μετά έσβησε.

«Ο Lucian μου έμαθε ότι το να γίνεις μαμά είναι η καλύτερη δουλειά του κόσμου και θα τον ευγνωμονώ για πάντα για αυτό…».
http://www.protothema.gr/world/article/?aid=250164