Άστεγος μεγαλώνει παιδί που βρήκε σε… σκουπίδια!


Ένας άντρας έψαχνε τα σκουπίδια σε μια μικρή επαρχία της Κίνας. Καθώς κοίταγε για μερικά μπουκάλια, άκουσε ένα παιδικό κλάμα. Έψαξε καλύτερα μέσα στα σκουπίδια και βρήκε ένα κουτί που ήταν τυλιγμένο με μία κουβέρτα. Άνοιξε το κουτί και μέσα υπήρχε ένα μωρό.

Από τότε πέρασαν επτά χρόνια και τώρα ο άντρας και το μικρό κορίτσι ζουν κάτω από μία γέφυρα. «Είναι δύσκολα αλλά δεν είμαστε μόνοι μας. Προφανώς η κόρη μου γεννήθηκε σε μία οικογένεια που δεν ήθελε κορίτσια γι αυτό και την πέταξαν στα σκουπίδια», είπε ο Xiong Jianguo.
paidi
«Ήταν τόσο ανήμπορη που όταν...
αγόρασα ένα μπουκάλι γάλα και την τάισα, κατάλαβα ότι είμαι υπεύθυνος εγώ για κείνη. Δεν έχει σημασία πόσο δύσκολο είναι. Εγώ έχω την πρόθεση να τη μεγαλώσω ώσπου να βρει τη δύναμη και να καταφέρει να σταθεί μόνη της στα πόδια της.»
Ο ίδιος πιστεύει ότι το ορφανοτροφείο δεν είναι ένα μέρος για να μεγαλώνουν παιδιά αν και παραδέχεται ότι ούτε εκείνος είναι άξιος να της παρέχει μια σταθερή διεύθυνση προκειμένου να καταφέρει να πάει σχολείο.
Οι δύο τους κερδίζουν μερικά χρήματα από την ανακύκλωση αν και η μικρή παραδέχτηκε ότι πολλές φορές δεν έχουν να φάνε.
«Κάθε χρόνο όμως στα γενέθλια μου μού αγοράζει μια υπέροχη τούρτα και με πηγαίνει σε ένα φωτογραφείο για να με φωτογραφήσει και να θυμάμαι πώς ήμουν.» λέει το 7χρονο κορίτσι....
Πηγή: newsbomb.gr
 http://offsite.com.cy/astegos-megaloni-pedi-pou-vrike-se-skoupidia/