«Είμαι περήφανος που είμαι Έλληνας και που εκπροσωπώ το μπλε και το άσπρο της χώρας μου και αυτή τη σημαία».

Συγκίνησε ο Τσιτσιπάς στη συνέντευξη Tύπου: Περήφανος που είμαι Έλληνας (vid)
Tα είχε όλα η συνέντευξη Tύπου που έδωσε ο Στέφανος Τσιτσιπάς στους δημοσιογράφους, μετά την πανηγυρική του πρόκριση στα ημιτελικά του Australian Open.
Ερωτηθείς για το πώς πέρασε το βράδυ μετά την ιστορική νίκη απέναντι στο είδωλό του, Ρότζερ Φέντερερ αποκάλυψε:
«Ήταν μία δύσκολη διαδικασία να κοιμηθώ εκείνο το βράδυ. Είχα κι ένα πόνο στο δάκτυλο και γενικά σ' όλο μου το σώμα και είχα πολλή ένταση. Ήταν πολύ δύσκολο, όμως χθες το βράδυ κοιμήθηκα καλά. Δέχθηκα τόσα πολλά μηνύματα από Έλληνες celebrities που ούτε καν ήξερα ότι παρακολουθούσαν τένις. Όπως είπα και πριν, φαίνεται ότι αυτό που κάνω εδώ έχει μεγάλη επιρροή πίσω στην πατρίδα».
Κι όταν οι δημοσιογράφοι του ζήτησαν να τους αποκαλύψει τους celebrities που του έστειλαν μηνύματα απάντησε: «Είμαι σίγουρος ότι δεν τους ξέρετε. Είναι Έλληνες celebrities κι όχι παγκοσμίως γνωστοί».
«Είπες ότι ο στόχος σου είναι ο ημιτελικός. Γιατί όχι ο τελικός;», ήταν η επόμενη ερώτηση, με τον Τσιτσιπά να απαντά: «Μα αυτό είναι το πρώτο βήμα για να προχωρήσεις. Είμαι ικανοποιημένος που πέτυχα το στόχο μου, αλλά αυτή είναι η αρχή για να προχωρήσεις πιο πέρα... Αυτό ήταν το μίνιμουμ».
Έπειτα ένας δημοσιογράφος τού έδωσε συγχαρητήρια στα ελληνικά, ενώ τον ρώτησε για το αν τα μακριά μαλλιά του μπορεί να του δημιουργήσουν πρόβλημα, με τον τενίστα να απαντά, με χιούμορ: «Γι' αυτό θα προσλάβω την επόμενη εβδομάδα κομμωτή. Επειδή έχω μακρύ μαλλί γι' αυτό φοράω κορδέλα. Είναι το σήμα κατατεθέν μου και θα το κρατήσω».
Για το πόσο κοντά βρέθηκε στο να μετακομίσει στην Αυστραλία, εξομολογήθηκε: «Η αλήθεια είναι ότι δεν ήμουν ποτέ κοντά σε κάτι τέτοιο. Ίσως για τους Αυστραλούς να γινόταν κάτι τέτοιο αλλά όχι, δεν ήμουν ποτέ κοντά» και συμπλήρωσε με ταπεινότητα: «Είμαι περήφανος που είμαι Έλληνας και που εκπροσωπώ το μπλε και το άσπρο της χώρας μου και αυτή τη σημαία».
Σε ερώτηση για το εάν μπορεί να ξεπεράσει και το εμπόδιο που λέγεται Ναδάλ σημείωσε: «Πείσμωσα πολύ την τελευταία φορά που έχασα στον τελικό στο Τορόντο. Τότε ήταν που είπα στον εαυτό μου ότι την επόμενη φορά που θα έχω την ευκαιρία πρέπει να τα πάω καλύτερα. Είχα πει τότε ότι μπορώ να τον κερδίσω, επειδή τώρα ξέρω πώς παίζει. Δεν ήθελα να το πω αυτό με τον τρόπο που βγήκε, αλλά νιώθω ότι πράγματι μπορώ να το κάνω», ήταν τα λόγια του και συνέχισε: «Ξέρω πολύ καλύτερα τις τακτικές που χρησιμοποιεί και θα είναι μεγάλη χαρά να βγω έξω στο γήπεδο, να παίξω καλό τένις και να φύγω με τη νίκη. Το θέλω πάρα πολύ».
https://www.newsbomb.gr/sports/spor/story/952584/