Aκούσατε μωρέ τι είπε ένα παιδί; Όλη την ουσία του Ευαγγελίου, μας την είπε τώρα ένα παιδί!

 



Ο π Στέφανος Νταλιάνης ήταν εφημέριος του ναού των Αγίων Αναργύρων που βρίσκεται στο νοσοκομείο λοιμvδων. Είχε πνευματικό τον π. Ευμένιο Σαριδάκη και συλλείτουργο του.

Δεν ήταν ο πνευματικός μου, μια φορά μόνο τον είδα και κοινώνησα από τα χέρια του και ένιωσα μέσα από την ταπεινή του μορφή το μεγαλείο που κρύβει.

Όταν βγήκαμε στο προαύλιο του ναού περίμενα να βγει και τον ακολουθούσα με τα μάτια μου. Τον πλησίασε ένα κοριτσάκι γύρω στα οκτώ. Πήγα δίπλα τους να τον νιώσω κοντά μου ..

-Τι θέλεις ρωτάει τη μικρή …

-Την ευχή σου παππούλη, του απαντά εκείνη!

-Την ευχή του Χριστού μας παιδακι μου, αλήθεια, τι δώρο θα...

ήθελες να σου κάνει ο Χριστός ;

-Να γίνω καλή Χριστιανή, απαντάει το κορίτσι!

Έκπληξη συγκίνηση και σχεδόν δάκρυα χαράς από όσους άκουσαν…

Φώναζε ο π. Στέφανος ακούσατε ; ακούσατε μωρε τι είπε ένα παιδί;
Όλη την ουσία του Ευαγγελίου , μας την είπε τώρα ένα παιδί!

Τον αγάπησα αμέσως και ήταν παντα στο μυαλό και στην καρδιά μου από τη μία και μοναδική φορά που τον είδα.

πηγή: proskynitis

https://simeiakairwn