Η πίστη μας δεν πουλιέται! ~ Άγιος Αρσένιος ο Καππαδόκης


                                                                                  
Η πίστη μας δεν πουλιέται! 
 Άγιος Αρσένιος ο Καππαδόκης 

Ο Άγιος Αρσένιος ο Καππαδόκης, αρνούνταν όλα τα δώρα  που του πρόσφεραν ως ευχαριστία για τις ευεργεσίες του, λέγοντας: «Η πίστη μας δεν πουλιέται!».

Απέκρυπτε δε τις αρετές του υποκρινόμενος εκκεντρικότητες ή εξάψεις οργής, 
για να αποφύγει την εκτίμηση των ανθρώπων, και να διαφυλάξει την ησυχία του...

Όταν η θαυματουργική του δύναμη γεννούσε τον θαυμασμό, απαντούσε αυστηρά: 

Ε, τι θαρρείτε, πως είμαι άγιος;  Αμαρτωλός είμαι, χειρότερος από σας. Δεν βλέπετε; 

Ακόμη και τον θυμό μου δεν... μπορώ να συγκρατήσω...

Ο Χριστός κάμνει τα θαύματα που βλέπετε.
 
Εγώ τα χέρια μου μόνον υψώνω και Τον παρακαλώ...
______________________________________________

Πηγή: Περιοδ. ο Άγιος Λάζαρος, έκδ. Ι.Ν. Αγ. Λαζάρου Λάρνακος
http://pneumatoskoinwnia.blogspot.gr/2016/11/blog-post_93.html