Δ.Ιτούδης: "Με οδηγό την Ορθοδοξία και μια εικόνα του Αγίου Παϊσίου κέρδισα την Ευρωλίγκα"! (βίντεο) -

 
37
 
7
 
0
Google +
1
 
Translate this page: EN FR DE ES RU AR
του Θεόφραστου Ανδρεόπουλου
Λένε ότι "η πίστη κινεί βουνά", πόσο μάλλον μια μεγάλη ομάδα σε ένα άθλημα να κερδίσει έναν ευρωπαϊκό τίτλο, αλλά αυτή την φορά η νίκη της ΤΣΣΚΑ Μόσχας είχε μια ιδιαίτερότητα: Ρωσική ομάδα, Ελληνας προπονητής. Ηταν η πρώτη φορά που Ελληνας προπονητής, ο Δημήτρης Ιτούδης, μιας ξένης ομάδας κερδίζει ευρωπαϊκό τίτλο και αυτό, κατ'ομολογίαν του ιδίου έγινε με... οδηγό την Ορθοδοξία και τον Άγιο Παΐσιο.
Ο Δημήτρης Ιτούδης δήλωσε ότι πέτυχε τον στόχο του χάρις σε μια εικόνα του Αγίου Παΐσιου την οποία την είχε μαζί του κατά την διάρκεια του αγώνα.
Χαρακτηριστικά αναφέρει «Υπάρχει ένας φίλος, δεν θέλω να πω το όνομά του, ξέρει αυτός, που όταν ανέλαβα την ΤΣΣΚΑ, από την πίστη του στο πρόσωπό μου, μου έδωσε δύο εικόνες: Η μία ήταν του Αγίου Παΐσιου. Δεν το παίζω ούτε θρησκόληπτος, ούτε τίποτα. Αλλά μου είπε μερικά πράγματα για το πώς η ορθόδοξη πίστη μπορεί να με βοηθήσει στο στόχο μου. Τον ευχαριστώ από τα βάθη τα καρδιάς μου. Την είχα μαζί μου την εικόνα».
Η πίστη του Δ.Ιτούδη στον Άγιο αλλά και...
η εμπιστοσύνη στον φίλο του που του έδωσε την εικόνα ώθησε χτες την μπάλα να φτάσει στα χέρια του Χριάπα ο οποίος παίρνοντας το ριμπάουντ ισοφάρισε στο τελευταίο δευτερόλεπτο και οδήγησε το ματς στην παράταση.
Εκεί πάλι ως εκ θαύματος οι παίκτες της ΤΣΣΚΑ ξεπέρασαν το ψυχολογικό βάρος από τις απανωτές ήττες στα φάιναλ φορ και ξαφνικά έβλεπαν το τουρκικό καλάθι σαν «βαρέλι» με αποτέλεσμα να πάρουν τον αγώνα.
Οι παίκτες της ΤΣΣΚΑ εμφανώς με οδηγό τον Άγιο Παΐσο κατάφεραν έναν άθλο και κατάλαβαν αν και Ρώσοι (και Αμερικανοί) πως είναι να παλεύεις με ελληνικό πάθος και πίστη για να νικήσεις ακόμα και όταν όλα δείχνουν να είναι χαμένα.
Και τότε το Θαύμα γίνεται και η Ορθοδοξία θριαμβεύβει, για όσους θέλουν και παλεύουν μέχρι το τέλος. Οι Ρώσοι χθες συνειδητοποίησαν ποιος ήταν ο λόγος που έχασαν τρεις απανωτές φορές απο τον Ολυμπιακό στα φάιναλ φορ. Κατάλαβαν τι ήταν αυτό το κάτι παραπάνω που είχε τότε η ελληνική ομάδα. Τώρα το είχαν και αυτοί.
Άλλωστε ο ίδιος ο Ιτούδης το είπε: «Οι κατάρες ξορκίστηκαν»
Εμφανώς συγκινημένος ήταν ο Δημήτρης Ιτούδης μετά την κατάκτηση της Euroleague από την ΤΣΣΚΑ Μόσχας.
«Δεν βρίσκω έξυπνες λέξεις για να κάνω όμορφες δηλώσεις. Τα λόγια πολλές φορές δεν μπορούν περιγράψουν τις στιγμές. Ευχαριστώ τους παίκτες μου για το επίτευγμά τους και το αφιερώνω στον Αντρέι Βατούτιν. Είναι απίστευτο. Αφιερώνω το τρόπαιο στους φιλάθλους που ήταν εδώ και όσους παρακολούθησαν τον τελικό από την τηλεόραση. Αυτό το τρόπαιο είναι η περηφάνια της ΤΣΣΚΑ Μόσχας. Μίλησα με όλους τους παίκτες μου για τους κάνω να καταλάβουν το τι πέτυχαν, καθώς είναι πρωταθλητές Ευρώπης», είπε ο Έλληνας κόουτς της ΤΣΣΚΑ Μόσχας.
Επίσης, ο Δημήτρης Ιτούδης ανέφερε πως «Είχα πει στον Ντε Κολό και στον Τεόντοσιτς πως πρέπει να το πάρουμε. Είμαι πολύ υπερήφανος για τον κ. Βατούτιν. Τα καταφέραμε. Είμαι υπερήφανος για την προσπάθειά μας. Είχαμε δύσκολες στιγμές, αλλά τα καταφέραμε», ενώ για τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς τόνισε μεταξύ άλλων πως «είναι καταπληκτική προσωπικότητα. Του είπα πως δεν θα ήμουν εδώ χωρίς εκείνον. Τον ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιά μου».
Αποκάλυψε την ιστορία στους δημοσιογράφους για το δώρο ενός φίλου του. Συγκεκριμένα είπε πως «Υπάρχει ένας φίλος, δεν θέλω να πω το όνομά του, ξέρει αυτός, που όταν ανέλαβα την ΤΣΣΚΑ, από την πίστη του στο πρόσωπό μου, μου έδωσε δύο εικόνες: Η μία ήταν του Παΐσιου. Δεν το παίζω ούτε σούπερ θρησκόληπτος, ούτε τίποτα. Αλλά μου είπε μερικά πράγματα. Τον ευχαριστώ από τα βάθη τα καρδιάς μου. Την είχα μαζί μου την εικόνα».
«Αν υπάρχουν θέματα... κατάρας, ξορκίστηκαν. Είχαμε ένα μείγμα παικτών με άπειρους και έμπειρους παίκτες. Η εμπειρία γράφτηκε με παίκτες όπως ο Χριάπα και ο Τεόντοσιτς στο παρκέ. Είμαι περήφανος για όλους τους παίκτες μου. Όλη η σεζόν ανήκει σε όλους. Είμαι περήφανος για το management, τον κύριο Βατούτιν και όλους. Θα φανώ υπερόπτης ίσως, αλλά δεν φοβήθηκα όταν γύρισε η Φενέρ το ματς. Μιλήσαμε, είδαμε πώς πρέπει να χτυπήσουμε. Είδα την "φωτιά". Δεν το χάναμε αυτό το τρόπαιο. Ήμουν στον πάγκο τον άλλο με τον κόουτς Ζέλικο, όταν ήμασταν στο +23 το 2009. Δεν παίζει περίεργα παιχνίδια η δουλειά. Είμαι πολύ περήφανος για τους συνεργάτες που έχω, για όλους. Ήμασταν πολύ ήρεμοι, βγάλαμε ηρεμία και σιγουριά. Θέλαμε να είμαστε συνέχεια στη δράση. Για μεγάλο διάστημα, πιστέψαμε και υποστηρίξαμε ότι κάναμε όλη τη σεζόν. Γι' αυτό πολλοί μας είχαν χρίσει φαβορί». 
Για όσα είπε με τον «Ζοτς» μετά τη λήξη του αγώνα, δήλωσε: «Είπα στον Ζέλικο, από την καρδιά μου, ότι αυτό το τρόπαιο ανήκει και στον ίδιο, σε μεγάλο ποσοστό. Ξέρω ποιος είμαι, πατώ καλά στη γη και ξέρω ότι δεν θα ήμουν εδώ, χωρίς εκείνον και όσα ζήσαμε στην οικογένεια του Παναθηναϊκού».

  

http://www.pronews.gr/portal/20160516/religion/%CE%BF%CF%81%CE%B8%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CE%BE%CE%B9%CE%B1/%CF%80%CF%8E%CF%82-%CE%BC%CE%B5-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BF%CF%81%CE%B8%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CE%BE%CE%AF%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%AC%CE%B3%CE%B9%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CE%90%CF%83%CE%B9%CE%BF-%CE%BF-%CE%B4%CE%B9%CF%84%CE%BF%CF%8D%CE%B4%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%AD%CF%81%CE%B4%CE%B9%CF%83%CE%B5-%CF%84%CE%B7%CE%BD



 
- See more at: http://www.pronews.gr/portal/20160516/religion/%CE%BF%CF%81%CE%B8%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CE%BE%CE%B9%CE%B1/%CF%80%CF%8E%CF%82-%CE%BC%CE%B5-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BF%CF%81%CE%B8%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CE%BE%CE%AF%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%AC%CE%B3%CE%B9%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CE%90%CF%83%CE%B9%CE%BF-%CE%BF-%CE%B4%CE%B9%CF%84%CE%BF%CF%8D%CE%B4%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%AD%CF%81%CE%B4%CE%B9%CF%83%CE%B5-%CF%84%CE%B7%CE%BD#sthash.5NTbRHvA.dpuf