Νίκος Βέρτης: «Τον αγαπώ πολύ τον Χριστό, Τον έχω μέσα στη ζωή μου»

Αποτέλεσμα εικόνας για Νίκος Βέρτης: «Τον αγαπώ πολύ τον Χριστό, Τον έχω μέσα στη ζωή μου»

Ο Νίκος Βέρτης στη συνέντευξη του στον Νίκο Χατζηνικολάουκαι το “Ενώπιος Ενωπίω”, μίλησε για τη σχέση του με τη Θρησκεία.
“Τον αγαπώ πολύ τον Χριστό, τον έχω μέσα στη ζωή μου. Διανύουμε μια εποχή που η νεολαία φοβάται να πει ‘πιστεύω στον Χριστό’. Δεν μου αρέσει αυτό το πράγμα. Θέλω ο καθένας να μπορεί να έχει την ελευθερία να εκφράσει αυτό που πιστεύει. Είτε είσαι στον Χριστό, είτε στον Μωάμεθ, είτε δεν πιστεύεις πουθενά. Δεν θεωρώ ότι είναι ωραίο να ακούω πιστεύω σε μια ανώτερη δύναμη. Με ενοχλεί αυτό γιατί ναι όλοι πιστεύουν ότι υπάρχει κάτι ανώτερο αλλά φοβούνται να το εκφράσουν” δήλωσε.
“Εγώ γιατί πιστεύω στον Χριστό; Όχι για τα θαύματα που έχει κάνει. Πιστεύω στον Χριστό γιατί έχει αυτό που εμένα με αντιπροσωπεύει στη ζωή μου. Η αρχή και το τέλος. Η αγάπη. Με την αγάπη λύνεις τα πάντα στη ζωή” συμπλήρωσε.
“Αυτό είναι κατ’εμέ ο Χριστός, αγάπη, αυτό μου διδάχθηκε” τόνισε.
“Έχω πει πολλές φορές σε φίλους μου ιερείς ότι αν...
πετούσαν τα χρυσά από πάνω τους, και τη λιμουζίνα και ήταν πιο ταπεινοί όπως ήταν ο γέροντας Παΐσιος, θα είχαν προσελκύσει περισσότερο κόσμο και τη νεολαία κοντά τους. Η ταπεινότητα είναι αυτή που θα φέρει τη νεολαία στην Εκκλησία και όχι η υπερβολή” σχολίασε.