Για «μοντέρνους» δασκάλους!



Ένα δημοσίευμα για προβληματισμό παραθέτουμε στη συνέχεια:
Βλέποντας το πλήθος των ανθρώπων να τους ακολουθεί, ο Ιησούς ανέβηκε στο βουνό.
Μόλις κάθισε, οι μαθητές του κάθισαν κι αυτοί γύρω του. Σήκωσε τότε τα μάτια του προς τους ουρανούς και είπε:

- Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι διότι σ' αυτούς ανήκει η βασιλεία των ουρανών.
- Μακάριοι αυτοί που υποφέρουν γιατί αυτοί θα παρηγορηθούν.
- Μακάριοι οι πραείς γιατί αυτοί θα κληρονομήσουν τη γη...

Όταν τελείωσε ο Ιησούς, ο Πέτρος ρώτησε: - Πρέπει να τα γράψουμε όλα αυτά;
Ο Ανδρέας ρώτησε: - Πρέπει να τα μάθουμε όλα αυτά;
Ο Ιάκωβος: - Και πρέπει να τα μάθουμε απέξω;
Ο Φίλιππος πρόσθεσε: - Είναι πολύ δύσκολα.
Ο Ιωάννης είπε: - Δεν έφερα χαρτί.
Ο Θωμάς είπε: - Δεν έφερα στυλό.
Ανήσυχος, ο Βαρθολομαίος ρώτησε: - Την επόμενη φορά θα έχει και τεστ;
Ο Μάρκος ρώτησε χαμηλόφωνα το διπλανό του: - Με ποιο «ι» γράφεται η λέξη «πραείς»;
Ο Ματθαίος σηκώθηκε και έφυγε χωρίς να περιμένει τους άλλους, λέγοντας δυνατά: - Πάω στην τουαλέτα.
Ο Σίμων κοίταξε το ρολόι του και σχολίασε: - Όπου να ναι, χτυπάει.
Τέλος, ο Ιούδας ρώτησε το Δάσκαλο: - Κύριε, μπορείς να επαναλάβεις αυτό που είπες για τους φτωχούς;

Εκείνη τη στιγμή πλησιάζει τον Ιησού ένα "μέλος της Επιτροπής για την Εκπαιδευτική Πολιτική του κράτους" και τον ρωτά:
- Κύριε, αναρωτηθήκατε μεταγνωστικά για το σημερινό σας μάθημα;
- Ποιος ήταν ο σκοπός και οι επιμέρους στόχοι της σημερινής σας διδασκαλίας;
- Ποιες ήταν οι αντικειμενικές δυσκολίες που αντιμετώπισαν στη μάθησή τους οι μαθητές σας;
- Ποιες ικανότητες και δεξιότητες ανέπτυξαν και ποιες συμπεριφορές υιοθέτησαν οι μαθητές σας με το σημερινό μάθημα;
- Προβληματιστήκατε για την αποχώρηση του μαθητή σας;
- Γιατί δε μοιράσατε εποπτικό υλικό στο σημερινό σας μάθημα;
- Γιατί δε χρησιμοποιήσατε ομαδοσυνεργατική διδασκαλία;
- Γιατί δε χρησιμοποιήσατε τεχνικές εκπαίδευσης ενηλίκων: εργασία σε ομάδες, παιχνίδι ρόλων κλπ;
- Γιατί χρησιμοποιήσατε μετωπική διδασκαλία; Θεωρείτε ότι ήταν η καταλληλότερη;

Σ' αυτό το σημείο, ο Ιησούς γονάτισε σε ένα βράχο και έκλαψε.
Πηγή: http://taxalia.blogspot.com/2011/01/blog-post_5283.html

Η δύναμη της Αγάπης.Συγκλονιστική αφρικάνικη ιστορία...........



Πρωταγωνιστής σ’ αυτή την περιπέτεια πίστης  ανθρωπιάς ο αγιασμένος ιεραπόστολος του Ζαΐρ π. Κοσμάς Γρηγοριάτης.

Βρισκόμαστε σε κάποιο γραφικό χωριουδάκι του Ζαΐρ (σημερινό Κογκό).
Η τροπική βλάστηση γύρω βρίσκεται σε έξαρση. Οι μπανανιές πιο κει, κατάμεστες από καρπούς, γέρνουν τα κλαδιά τους κι ο φοίνικας δίπλα στην χορταρένια καλύβα καμαρώνει περήφανος για την λεβεντιά του!

Συλλογισμένος και πικραμένος ένας γέροντας Ζαϊρινός κάθετε έξω από το αρχοντικό του (καλύβα), μασουλώντας ζαχαροκάλαμο.

Μα γιατί δεν με θέλει εμένα ο Χριστός; ψελλίζει με παράπονο. Τι κι’ αν έχω δύο γυναίκες και είκοσι παιδιά μαζί τους; Εγώ θέλω να γίνω Χριστιανός! Να βαφτιστώ Ορθόδοξος! «Όχι!», είπε όμως...

Notis Sfakianakis - Patrida mou

“Πές τοῦ Χριστούλη νά μέ δεχθεί”-Καί ξεψύχησε.(Μιά συγκλονιστική πραγματική ἱστορία)



Σύριγγα θανάτου – μετάνοια ζως
       Στό Εαγγέλιο διαβάζουμε τι στόν Γολγοθά τήν ρα τς σταυρώσεως το Χριστο νας κ τν ληστν, πο σταυρώθηκε μαζί του, επε στόν Χριστό: «Μνήσθητί μου, Κύριε, ταν λθης ν τή βασιλεία σου» (Λούκ. κγ/ 42). Καί Χριστός τόν διαβεβαίωσε τι κείνη τήν μέρα θά εσερχόταν στήν Βασιλεία Του.
       Ο Πατέρες τς κκλησίας ρμηνεύοντας ατό τό γεγονός ποκαλον τόν ληστή θεολόγο, πο θεολόγησε πό τόν σταυρό, ναγνωρίζοντας τι Χριστός, πο καταδικάστηκε νά πεθάνη διά το Σταυρο εναι Θεός. γιος ωάννης Χρυσόστομος χει μιά τέτοια μιλία.
       Τό γεγονός ατό παναλαμβάνεται ποικιλοτρόπως σέ κάθε ποχή. Πόσοι νθρωποι δέν μολογον τήν θεότητα το Χριστο καί δέν προσεύχονται σέ Ατόν, κόμη καί τήν ρα πο πεθαίνουν! Πόσοι δέν τελειώνουν τήν ζωή τους μέ μετάνοια καί συντριβή!
      Διάβασα σέ περιοδικό τι μακαριστός πίσκοπος Πατάρων Ερηναος, πο νήκει στό Οκουμενικό Πατριαρχεο, καί πηρετοσε στήν ερά ρχιεπισκοπή Θυατείρων καί Μεγάλης Βρετανίας, στόν Πρόλογο το βιβλίου του μέ τίτλο «Λουλούδια πό...
τούς κήπους τς ρθοδόξου κκλησίας μς» ναγράφει να συγκλονιστικό περιστατικό:
      «Προχθές, γυρίζοντας πό ναν σπερινό πέρασα πό τήν μόνοια. Πλθος νέων ταν μαζεμένοι γύρω πό να παιδί. Στό χέρι το κρατοσε τήν τελευταία σύριγγα το θανάτου. Τόν πλησίασα καί μέ δακρυσμένα μάτια φώναξε: “ Βοήθεια, πεθαίνω…”. τρεξα κοντά το τόν γκαλίασα. Μέ σπασμένη φωνή μου επε:...

«Περί κενοδοξίας καί ἀνατροφῆς τῶν τέκνων» ( Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος)


Στο πρτο τμμα τς πραγματείας του «Περί κενοδοξίας και ανατροφής των τέκνων», γιος ωάννης Χρυσόστομος, δείχνει τι γωγ τν νέων πηρεάζεται ποφασιστικ π τν πικρατοσα πράξη ζως, π τν τρόπο ζως κα σκέψεως τν μελν τς μάδος, μέσα στήν ποίαν ναπτύσσεται νέος. Στό κλμα τς ζως ατς τς μάδος ναπνέει κα ναπτύσσεται νέος, κα ναποτρέπτως θικ του ποιότητα, πνευματικ του ντότητα, προσδιορίζονται π’ ατ τ κλμα. Τν νοσηρότητα το κλίματος ατο ντοπίζει Χρυσόστομος στήν κενοδοξία, στή ματαιοδοξία δηλαδή, στήν σφαλμένη ντιλήψη περ ξιοπρέπειας κα στή συνδεδεμένη μ ατ τάση γιά πίδειξη πλούτου, νδυμάτων, σπιτιν, πιπλώσεων.
ναφέρεται κατ’ ρχν στή συνήθεια πού εχε πικρατήσει μεταξ τν πλουσίων νά κάμνουν πίδειξη τν οκονομικν τους δυνατοτήτων, χρηματοδοτώντας ...