Οι άνθρωποι που πιστεύουν είναι άνθρωποι με λίγες στεναχώριες. Οι άνθρωποι όμως που δεν έχουν πίστη έχουν μεγάλες στεναχώριες

Η μεγαλύτερη αμάθεια είναι να μη γνωρίζουμε τον Θεό (Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς) 



Αμάθεια, θλίψη, στεναχώρια, αυτά είναι σαν τριπλό μαστίγιο πάνω από το κεφάλι του καθενός που ξεχνάει και αρνιέται το Θεό και δημιουργό Του.
Όσο περισσότερο ο άνθρωπος συγκεντρώνει ασήμαντες γνώσεις, τόσο λιγότερο αισθάνεται πως ξέρει. Και όσο περισσότερο μαζεύει πλούτη, τόσο πιο φτωχός αισθάνεται. Όσο περισσότερο ο τέτοιου είδους άνθρωπος κυνηγά την τύχη, τόσο πιο βαθιά βυθίζεται στο σκοτάδι της απελπισίας.
Γνωρίζετε ποια είναι η μεγαλύτερη αμάθεια; Αμαθείς είναι οι άνθρωποι, που δεν γνωρίζουν τον Θεό και τη δύναμή Του.

Είπε ο Κύριος στους Σαδδουκαίους: «Πλανάσθε επειδή δεν γνωρίζετε ούτε την Αγία Γραφή, ούτε τη δύναμη του Θεού!» (Ματθ. 22:29). Οι Σαδδουκαίοι ήταν άνθρωποι που γνώριζαν τα πάντα, αλλά δεν πίστευαν στον Θεό και στην ανάσταση του Κυρίου. Γνώριζαν τα πάντα, εκτός από τον Θεό και τη δύναμή Του.
Η γνώση του Θεού είναι σαν το αλάτι που αλατίζει κάθε φαγητό και του δίνει γεύση.
Σαδδουκαίοι στα χρόνια μας είναι οι Ευρωπαίοι, οι βαπτισμένοι στο όνομα του Κυρίου Ιησού Χριστού! Οι Ευρωπαίοι, επειδή αρνήθηκαν τη βάπτισή τους και...

Όχι στο νέο μάθημα των θρησκευτικών

θρησκευτικών
Ολοένα και περισσότεροι πιστοί εκδηλώνουν το ενδιαφέρον τους να συμμετάσχουν στο συλλαλητήριο αυτής της Κυριακής που θα πραγματοποιηθεί στα Προπύλαια του Πανεπιστημίου Αθηνών για το μάθημα των Θρησκευτικών.

Την Κυριακή, 4 Μαρτίου 2018 και ώρα 1.00 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί συλλαλητήριο στα Προπύλαια του Πανεπιστημίου Αθηνών εναντίον των νέων βιβλίων θρησκευτικών, που διανεμήθηκαν φέτος στα Ελληνικά σχολεία με τη μορφή φακέλων μαθήματος και μετατρέπουν το μάθημα από ορθόδοξο χριστιανικό σε θρησκειολογικό και πολυθρησκειακό.
Κεντρικός ομιλητής στο συλλαλητήριο θα είναι ο κ. Ηρακλής Ρεράκης, Καθηγητής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με θέμα: «Η χριστομαχία στα νέα θρησκευτικά και οι συνέπειές της στην αγωγή των νέων μας».

Σαράντος Καργάκος: Εθνική συμφορά η παράδοση του ονόματος Μακεδονία

Ο Ιστορικός Σαράντος Ι. Καργάκος για το Σκοπιανό: «Ἀμυκλαῖοι σιγῆ ἀπώλοντο».
Ἐάν τό Σκοπιανό ζήτημα εἶχε ἀντιμετωπισθεῖ ἀπό τή διεθνῆ κοινωνία μέ τούς κανόνες τῆς ὀρθῆς λογικῆς, ἡ λύση τοῦ ὀνόματος θά εἶχε βρεθεῖ ἀμέσως μετά τήν κατάρρευση τῶν τιτοϊκῶν κατασκευῶν.
Στό μάθημα τῆς Λογικῆς, πού διδαχθήκαμε οἱ παλαιότεροι, μάθαμε ὅτι ὑπάρχουν ἔννοιες ΟΛΟΥ καί ΜΕΡΟΥΣ.
Ἡ Ἑλλάς, ὡς κράτος, εἶναι ἔννοια ὅλου πού ἐμπεριέχει καί τήν Μακεδονία ἀλλά ὡς ἔννοια μέρους.
Ἐπί Γιουγκοσλαβίας, τό νῦν κράτος τῶν Σκοπίων ἦταν ἔννοια μέρους πού δέν τό νιώθαμε –καί πολύ κακῶς– σάν κάτι ἔντονα ἐνοχλητικό.
Μετά τή διάλυση τῆς Γιουγκοσλαβίας, ἡ σκοπιανή κατασκευή, ὡς ἀνεξάρτητο κράτος, ἔκανε τό ὄνομα Μακεδονία ἔννοια ὅλου ἀλλά γιά τόν ἑαυτό της.
Ἔτσι, μονοπώλησε τό ὄνομα Μακεδονία, κάτι πού...

δημοκρατία Γέμισαν από Μακεδονία και οι δρόμοι της Μελβούρνης

Στη μακρινή Μελβούρνη χτύπησε την Κυριακή η καρδιά της Μακεδονίας, καθώς χιλιάδες ομογενείς κάθε ηλικίας διαδήλωσαν μπροστά από το ελληνικό προξενείο υπέρ της ελληνικότητάς της!
Κρατώντας ελληνικές σημαίες οι περίπου 3.500 συγκεντρωμένοι φώναξαν συνθήματα, όπως «Ελλάς - Ελλάς - Μακεδονία», ενώ άκουσαν τις ομιλίες προσωπικοτήτων της ομογένειας να εκφράζουν την αντίθεσή τους στη χρήση του ονόματος «Μακεδονία» από την ΠΓΔΜ.
Κεντρικός ομιλητής στο συλλαλητήριο ήταν ο πρόεδρος της Παμμακεδονικής Ενωσης Μελβούρνης και Βικτόρια Παναγιώτης Ιασωνίδης, ο οποίος ζήτησε τη διενέργεια δημοψηφίσματος για το ονοματολογικό, ακόμη και στις τάξεις της ομογένειας, προαναγγέλλοντας αδιαπραγμάτευτη στάση, ενώ τόνισε πως «η αποδοχή συμφωνίας που θα...

Εάν ποθείς δόξα, να ποθείς την πραγματική

Αποτέλεσμα εικόνας για άγιοσ ιωάννησ ο χρυσόστομοσ
Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος
Πως λοιπόν θα μπορέσουμε να νικήσουμε το πάθος της κενοδοξίας;

Αν στην μια δόξα αντιτάξουμε άλλη δόξα. Πολλές φορές καταφρονούμε τον υλικό πλούτο, όταν ατενίσουμε προς κάποιον άλλο πλούτο. Επίσης περιφρονούμε και την ίδια μας την ζωή, όταν αντιληφθούμε πως υπάρχει κάποια άλλη πολύ ανώτερη. Έτσι ακριβώς συμβαίνει και με την δόξα. Μπορούμε να περιφρονήσουμε εντελώς την δόξα τούτου τού κόσμου, όταν αντιληφθούμε πως υπάρχει κάποια άλλη πολύ πιο σπουδαία, η πραγματική δόξα.

Η δόξα τούτου τού κόσμου είναι άδεια και άχρηστη και διατηρεί το όνομα χωρίς περιεχόμενο. Η άλλη όμως δόξα είναι η αληθινή. Προέρχεται από τον ουρανό και έχει ως εγκωμιαστάς όχι...