Κυριακή προ της Υψώσεως (Μητροπολίτης Σουρόζ Αντώνιος Bloom (†))


 Εἰς τὸ ὄνομα τοῦ Πατρός καὶ τοῦ Υἰοῦ καὶ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος.

Στή σημερινή περικοπή τοῦ Ευαγγελίου, λέμε ὅτι ο Θεός δὲν ἔστειλε τὸν μονογενῆ Του Υἱὸ στὸν κόσμο γιὰ νὰ κρίνει τὸν κόσμο, ἀλλά γιὰ νὰ σώσει τὸν κόσμο. Ὁ Ζωντανὸς Θεός γίνεται ἡ ἀλήθεια τοῦ ζῶντος ἀνθρώπου, μοιράζεται μαζί του ὅλη τὴν ἀνθρώπινη μοίρα, τὴν κατάσταση τοῦ δημιουργήματος ἑνός πεπτωκότος κόσμου, ὅλα τά δεινά, περιλαμβάνοντας καὶ τὴν τραγωδία τοῦ θανάτου, πού περιέχει καὶ τὴν τραγική ἀπώλεια τῆς συναίσθησης τῆς κοινωνίας μὲ τὸν Πατέρα: Θεέ μου, Θεέ μου, γιατί μὲ ἐγκατέλειπες; Καὶ σωζόμαστε, μὲ τὴν ζωή Του, καὶ τὸν θάνατό Του, και τὰ λόγια Του: «Πάτερ, ἄφες αὐτοῖς, οὐ γὰρ οἴδασι τὶ ποιοῦσι» (Πατέρα, συγχώρησέ τους, δεν ξέρουν τὶ κάνουν). Ἀλλά αὐτά τὰ λόγια μπορεῖ νὰ ταιριάζουν καὶ σὲ μᾶς πού ξέρουμε, θα μπορούσαμε νὰ ξέρουμε – δὲν ἔχουμε ἀκούσει τὸ Εὐαγγέλιο; Ὁπότε δὲν ἔχουμε ἀκούσει τὶ ἔπαθε ὁ Χριστός, ἐξαιτίας τῆς ἁμαρτωλότητάς μας; Δὲν εἴμαστε λοιπόν γνῶστες ὅτι τὰ λόγια τοῦ Χριστοῦ ταιριάζουν σ’ ὅλους μας; – κι ὄμως ὑπάρχει μιὰ διαφορά.

Ὁ Ἅγιος Σεραφείμ τοῦ Σάρωφ, λέει σὲ κάποιον ἀπό τοὺς ἐπισκέπτες του, ..Ναί, νὰ εἶσαι βέβαιος γιὰ τὴν συγχωρητικότητα τοῦ Θεοῦ, νὰ εἶσαι βέβαιος ὅτι ὁ Θεός ἀπαντᾶ στὶς προσευχές σου, ἀλλά θυμήσου ἕνα πράγμα: τὸ τίμημα πού Ἐκεῖνος πλήρωσε γιὰ νἄχει τὴν δύναμη τῆς συγχώρησης, κι ἄς μὴν τοῦ ζητᾶμε κάτι λίγο γιὰ συγχώρηση, ἄς μὴν ἔρχομαστε ἀνάξιοι στὴν προσευχή πρὸς Ἐκεῖνον, γιατί ὁ θάνατος Του, συνηγορεῖ στὴν συγχώρησή μας. Καὶ δὲν μποροῦμε χωρίς μιὰ ἀνταπόκριση ἀπό τὸ βαθύτερο εἶναι μας στραμμένο πρὸς τὸν Θεό καὶ νὰ ζητᾶμε τὴν συγχώρηση μὲ τὸ κόστος τοῦ θανάτου Του, καὶ νὰ μὴν τοῦ προσφέρουμε τίποτε, τίποτε παρά μόνον τὴν ἐπιθυμία μας νὰ εἴμαστε ἐλεύθεροι ἀπό τὸ φορτίο πού μᾶς συνθλίβει.

Καὶ ἄν ἀναρωτιόμαστε τὶ νὰ Τοῦ προσφέρουμε – μποροῦμε νὰ Τοῦ προσφέρουμε πρῶτα ἀπ’ ὅλα τὴν...

Κυριακή πριν την Ύψωση του Τιμίου Σταυρού


 Επισκόπου Θεοφάνους Κεραμέως

  Ομιλία εις την Κυριακήν προ της Υψώσεως του Τιμίου και Ζωοποιού Σταυρού 


 

Ελάτε σήμερα, ω θεοφιλεστάτη συνάθροισις, ας εορτάσομε τα προεόρτια της ανυψώσεως του ζωηφόρου Σταυρού. Αντηχεί στην ακοή μου η θεσπεσία φωνή του Ευαγγελίου, η οποία προσφωνεί το σταυρικό μυστήριο θέτοντας ως υπόδειγμα το χάλκινο όφι που είχαν κρεμάσει στο ξύλο οι Ισραηλίτες. Και μου γίνονται τα αναγνώσματα προμηνύματα και προκηρύγματα της προσκυνήσεως του Σταυρού. Ας στρέψομε λοιπόν προσεκτικά το βλέμμα μας στα ολόφωτα λόγια του Ευαγγελίου χρησιμοποιώντας αυτά ως προπομπή του βασιλικού σκήπτρου.

Είπεν ο Κύριος: «ουδείς αναβέβηκεν εις τον ουρανόν, ει μη ο εκ του ουρανού καταβάς, ο Υιός του ανθρώπου, ο ων εν τω ουρανώ». Καλό είναι να τα είπη αυτά. Πράγματι, η ευαγγελική αυτή περικοπή αποβλέποντας στον σκοπό της ημέρας, απεσιώπησε αυτό που είχε προηγηθεί. Τότε λοιπόν που ήλθε προς τον Κύριον ο νυκτερινός εκείνος μαθητής – καταλαβαίνεις βεβαίως οτι εννοώ τον Φαρισαίο Νικόδημο – και τον εδίδασκε ο Σωτήρ για την «άνωθεν γέννησιν», εκείνος, επειδή ο νους του κατείχετο ακόμη από την ιουδαϊκή παχύτητα, εσύρθη αυτόματα στον χώρο της μήτρας φανταζόμενος γέννησιν σαρκικήν. Όταν λοιπόν ο Κύριος τον είδε να μη τον ακολουθεί στο ύψος του δόγματος αυτού, του λέγει· «Ουδείς αναβέβηκεν εις τον ουρανόν, ειμή ο εκ του ουρανού καταβάς»· ωσάν να λέγει: Συ μεν, Νικόδημε, είσαι ανεπίδεκτος ουρανίου μυσταγωγίας και προσπαθείς να βρεις κάποια εξήγηση ανθρώπινη· αλλά «ουδείς αναβέβηκεν εις τον ουρανόν», ώστε να τα μυηθεί αυτά εκεί, «ει μη ο εκ του ουρανού καταβάς», εκτός από αυτόν ο οποίος κατέβηκε από τον ουρανό και δογματίζει τα εκεί τρανώς, «ο Υιός του ανθρώπου, ο ων εν τω ουρανώ».
Θα μπορούσε όμως να πει κάποιος· εφ όσον, όταν τα έλεγε αυτά, δεν είχε ακόμη αναχωρήσει προς τους ουρανούς με το πρόσλημμα, όπως τότε μετά την αναβίωσή του από τον κόσμο των νεκρών, που εμπόδιζε την θεοφόρο Μαγδαληνή να τον αγγίσει και αποστέλλοντάς την προς τους Αποστόλους, της έλεγε «Ούπω γαρ αναβέβηκα προς τον Πατέρα μου», πώς λοιπόν λέγει εδώ ότι κανείς δεν έχει ανέβει στον ουρανό, εκτός από εκείνο τον ίδιο ο οποίος κατήλθεν από τον ουρανό στη γη; Εδώ φανερώνει το δόγμα της άρρητης ένωσης του Θεού Λόγου με εμάς, ότι οι δύο φύσεις ενώθηκαν ασυγχύτως σε μία υπόσταση. Όταν λοιπόν ακούς «ουδείς αναβέβηκεν εις τον ουρανόν, ει μη ο εκ του ουρανού καταβάς», εννόησε την Θεότητα του Λόγου· γι’ αυτό και πρόσθεσε «ο ων εν τω ουρανώ». Είναι πράγματι αφέλεια εδώ να εννοήσομε την σάρκα, ότι ήταν και...

Ποια η αληθινή μετάνοια για τον χριστιανό; Πως θα σωθεί από τις αμαρτίες; Θρησκεία 08/09/2020 - 09:12


 Συμβαίνει, αγαπητοί μου, λέγει ο άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης, συχνά ο άνθρωπος στον κόσμο να φοβάται πολύ. Φοβάται μη αρρωστήσει, μη πάθει κάτι άσχημο, μη του κάνουν κακό, μη δεν επιτύχει, μη δεν προοδεύσει, μη εκτεθεί, μη δεν τιμηθεί, μη δεν αναγνωρισθεί. Για τη σωτηρία της αθάνατης ψυχής του δεν πολυνοιάζεται, δεν φοβάται, δεν αγωνιά, μόνο ελπίζει στον Πολυεύσπλαχνο Θεό, αν βέβαια πάλι νοιάζεται και ενδιαφέρεται. Δεν αγαπά πολύ τη σωτηρία του φαίνεται σήμερα ο άνθρωπος. Γιατί άραγε;


Τί είναι αυτό που τον κάνει ν’ αμαρτάνει εύκολα και να μετανοεί δύσκολα; Είναι τόσο δύσκολο ν’ αλλάξει ο άνθρωπος; Είναι υποτιμητικό να ζητήσει συγχώρεση; Είναι αναξιοπρεπές να ταπεινωθεί; Τον ομιλητή παρακαλώ καλείσθε ν’ ακούσετε ως αδελφό σας, ως συναγωνιστή και όχι σαν αυστηρό δάσκαλο. Θα προσπαθήσει ν’ απαντήσει στα βασικά και καίρια παραπάνω ερωτήματα. Θα χρησιμοποιήσει προς τούτο την απαράμιλλη Αγία Γραφή, τη θεοκίνητη Πατρολογία και τον μυροβόλο Συναξαριστή.

Το κήρυγμα της Εκκλησίας είναι, θα πρέπει πάντα να είναι, περί μετανοίας. Αυτό ήταν το κήρυγμα όλων των προφητών της Π. Διαθήκης έως του Τιμίου Προδρόμου, αυτό ήταν και του Χριστού. Η μετάνοια δημιουργεί το κατανυκτικό κλίμα της ελεύσεως της βασιλείας του Θεού, της θεωρίας του Θεού, της συναντήσεως με Αυτόν. Ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς ο Αγιορείτης, ο διαπρύσιος κήρυκας της χάριτος και του φωτός, λέγει χαρακτηριστικά πως η αληθινή μετάνοια είναι αρχή, μέση και τέλος της εν Χριστώ πνευματικής ζωής. Όλοι μα όλοι έχουμε ανάγκη μετανοίας, γιατί ουδείς αναμάρτητος. Η πνευματική ζωή αρχίζει οπωσδήποτε με τη μετάνοια. Το έργο της δεν παύει ποτέ. Ο Μ. Βασίλειος λέγει πως όλος ο ανθρώπινος βίος είναι προς μετάνοια. Ο ατελής άνθρωπος θέλει συνεχή αγώνα για να ...

Άγιος Συμεών ο νέος Θεολόγος: Μην ακολουθείς τυφλά όσα λένε οι ποιμένες, αλλά εξέταζε με βάση τις Γραφές

 

http://trelogiannis.blogspot.com/

Τι Σημαίνει Να Είσαι Φτωχός…. (Εξαιρετικό)


 Ένας πατέρας με οικονομική άνεση, θέλοντας να διδάξει στο γιο του τι σημαίνει φτώχεια, τον πήρε μαζί του για να περάσουν λίγες μέρες στο χωριό, σε μία οικογένεια που ζούσε στο βουνό.

Πέρασαν τρεις μέρες και δυο νύχτες στην αγροικία. Καθώς επέστρεφαν στο σπίτι, μέσα στο αυτοκίνητο, ο πατέρας ρώτησε το γιο του:

“Πως σου φάνηκε η εμπειρία;”
“Ωραία” απάντησε ο γιος με το βλέμμα καρφωμένο στο κενό.
“Και τι έμαθες;” συνέχισε με επιμονή ο πατέρας.
Ο γιος απάντησε:
– Εμείς έχουμε ένα σκύλο, ενώ αυτοί τέσσερις…
– Εμείς διαθέτουμε μια πισίνα που φτάνει μέχρι τη μέση του κήπου, ενω αυτοί ένα ποτάμι δίχως τέλος, με κρυστάλλινο νερό, μέσα και γύρω από το οποίο υπάρχουν και άλλες ομορφιές…
– Εμείς εισάγουμε φαναράκια από την Ασία για να φωτίζουμε τον κήπο μας, ενώ αυτοί φωτίζονται από τα αστέρια και το φεγγάρι…
– Η αυλή μας φτάνει μέχρι το φράχτη, ενώ η δική τους μέχρι τον ορίζοντα…
– Εμείς αγοράζουμε το φαγητό μας, ενώ αυτοί σπέρνουν και θερίζουν γι’ αυτό…
– Εμείς ακούμε CDs.   Αυτοί απολαμβάνουν μια απέραντη συμφωνία από πουλιά, βατράχια και άλλα ζώα. Και όλα αυτά διακόπτονται που και που από...

Σοφές νουθεσίες του Αγιασμένου Πατρός Αμφιλοχίου Μακρή

  Το να παραμένης πιστός εις τον Μοναχισμόν θεωρείται μαρτύριον


Θέλει ο Χριστός να σου βγάλη τα αγκάθια, διότι είναι κηπουρός και συ θέλεις την ησυχία σου.
Ο Χριστός είναι κοντά μας, ας μη τον βλέπομε... καμμιά φορά μας δίδει και κανένα μπάτσο από πολλήν αγάπην...
Πρέπει να χαίρεσαι. Καλλιτεχνική σμίλη κρατά στα χέρια του ο Ιησούς. Θέλει να σε ετοιμάση ένα άγαλμα του ουρανίου παλατιού.
Είσθε βασιλικά πρόσωπα, προορίζεσθε για τον ουράνιο νυμφώνα.
Όταν ιδής άνθρωπον κουρασμένον (πνευματικώς) μη του βάλης άλλο φορτίο διότι τα γόνατα δεν αντέχουν.
Αγάπησε τον Ένα να σε αγαπούν και τα θηρία.
Αληθινός πλούτος για μένα είναι να σας δω στην Βασιλείαν των Ουρανών.

Όταν υπάρχει η φλόγα της αγάπης, ό,τι κακό πλησιάζει το κατακαίει.
Ο άνθρωπος όταν δεν ζητά τα δικαιώματά του θα φωτίση ο Θεός τον άλλον να του τα δώση.
Το φως του Κυρίου να σε φωτίζη και να σε οδηγή πάντοτε.
Ο διάβολος φρίττει όσον μάλιστα βλέπει νέες υπάρξεις να κάθωνται εδώ διά τον Χριστόν.
Όταν έχετε πειρασμούς τότε κατέρχεται η χάρις του Θεού. Φαίνεται ότι του χαλάτε (του πειρασμού) τα σχέδια.
Ο άνθρωπος που αγαπά πνευματικώς αισθάνεται προσευχόμενος, ότι ευρίσκεται εντός του Θεού και του αδελφού του. Λυπάται όταν δεν πορεύεται καλώς ο αδελφός του και...

Αιτωλίας: ''Δεν αφήνει ο Θεός, άνθρωπέ μου, μέσα στο Ναό να μολυνθείς''

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΑΙΤΩΛΙΑΣ ΚΟΣΜΑΣ Archives - ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ INFO

 Με εκκλησιαστική λαμπρότητα, ολοκληρώθηκε η Ιερά Πανήγυρη της Ιεράς Μονής Παναγίας Κατερινούς Μακρυνείας, της Ι. Μητροπόλεως Αιτωλίας και Ακαρνανίας, που τιμάται την 8η Σεπτεμβρίου στο Γενέθλιο της Θεοτόκου.

Στην ακολουθία του Όρθρου και στην πανηγυρική Θεία Λειτουργία προεξήρχε ο  Μητροπολίτης Αιτωλίας π. Κοσμάς, ο οποίος κήρυξε και το θείο λόγο.
Ο Σεβασμιώτατος , αναφέρθηκε στην ιδιαίτερη τιμή που αποδίδει η αγία μας Εκκλησία στην Παναγία Μητέρα του Θεού, που σήμερα «δια του Αγίου Ιωάννου Δαμασκηνού, παρακαλεί και καλεί όλους τους χριστιανούς να χαρούν, να πανηγυρίσουν, γιατί γεννήθηκε η σώτηρα του κόσμου, γιατί ήρθε στον κόσμο ο άνθρωπος ο οποίος αξιοποιήθηκε από τον Τριαδικό Θεό μας, να προσφέρει τα αγνά του αίματα για να λάβει σάρκα ο Λόγος του Πατρός, ο Ένας της Τριάδος, και να χαρίσει στον άνθρωπο τη σωτηρία. Χαρείτε, λέει ο Αγ. Ιωάννης ο Δαμασκηνός. Πανηγυρίστε. Όλοι μας να πανηγυρίσουμε, γιατί παύει πλέον η λύπη η οποία είχε προσφερθεί στον κόσμο από την Εύα».
Μίλησε για την παρουσία δύο γυναικών, της Εύας και της Θεοτόκου, που έπαιξαν το ρόλο τους στην ιστορία του κόσμου. Κυρίως όμως, αναφέρθηκε στην αμόλυντη ζωή της Υπεραγίας Θεοτόκου, τονίζοντας πως «η Παναγία μας επελέγει να γίνει Μητέρα του Κυρίου μας επειδή ήταν καθαροτάτη, αγνοτάτη, άσπιλη και αμόλυντη, αλλά επελέγει και γιατί ήταν ο άνθρωπος της μεγαλυτέρας υπακοής στον κόσμο. Είναι εκείνη που πάντοτε υπακούει… Χάρη στην υπακοή και την πίστη, έγινε η Κυρία Θεοτόκος, η μεγάλη Μητέρα του Θεού μας. Θεοτόκος: εγέννησε ως άνθρωπο το Θεό! Μην το ξεχνάμε αυτό. Ήρθε ο Θεός στη γη, για να μας προσφέρει τη σωτηρία μας».
Τόνισε την τελεία υπακοή της Παναγίας που μας οδηγεί στην Σωτηρία, ενώ αναφέρθηκε και στο αντίθετο αποτέλεσμα που είχε η ανυπακοή της Εύας στον παράδεισο, «την οποία επαναλαμβάνουμε και εμείς σήμερα, δυστυχώς.
Γιατί και ανυπακοή κάνουμε και ολιγοπιστούμε, αλλά και αχάριστοι μένουμε απέναντι στο Χριστό, απέναντι στην Ευλογία του Θεού μας, απέναντι στις Δωρεές Του.
Γιατί εμείς σήμερα, με τη δικαιολογία των αναγκών και της κοσμικής ζωής, προδίδουμε τον Χριστό και δεν...

Άγιος Πορφύριος Καυσοκαλυβίτης: «Αφήστε τα τηλέφωνα, τις επικοινωνίες και τα πολλά λόγια με τους ανθρώπους· και (κάντε) προσευχή»


 Η προσευχή ωφελεί σε όλα, και στα πιο απλά. Για παράδειγμα, πάσχεις από αϋπνία·να μη σκέπτεσαι τον ύπνο.

Να σηκώνεσαι, να βγαίνεις έξω και να έρχεσαι πάλι μέσα στο δωμάτιο, να πέφτεις στο κρεββάτι σαν για πρώτη φορά, χωρίς να σκέπτεσαι αν θα κοιμηθείς ή όχι. Να συγκεντρώνεσαι, να λέεις τη δοξολογία και μετά τρεις φορές το «Κύριε Ιησού Χριστέ…» κι έτσι θα έρχεται ο ύπνος.

Όταν είσαι εν προσευχή όλα γίνονται όπως πρέπει. Παραδείγματος χάριν, πλένεις πιάτα και δεν σπάζεις κανένα, δεν κάνεις ζημιές. Έρχεται μέσα σου η χάρις του Θεού. Όταν έχεις την χάρι, όλα γίνονται με χαρά, χωρίς κόπο.

Όταν κάνομε συνέχεια προσευχή, θα μας φωτίζει ο Θεός τι να κάνομε κάθε φορά και στις πιο δύσκολες καταστάσεις. Θα το λέει ο Θεός μέσα μας. Θα βρίσκει τρόπους ο Θεός.

Μπορούμε βέβαια να συνδυάζομε την προσευχή και...

ΕΧΕΙΣ ΠΡΑΣΙΝΟ ΣΑΠΟΥΝΙ; ΔΕΣ 11 ΧΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΤΡΕΛΑΘΕΙΣ!


 Αγνό και τρυφερό, το πράσινο σαπούνι είναι συνώνυμο με την απαλή περιποίηση και την αστραφτερή καθαριότητα. Μόνο τυχαία δεν χρησιμοποιούσαν το πράσινο σαπούνι οι παλιές νοικοκυρές. Για δες το γιατί…

1. Σφουγγάρισμα

Θα πρέπει πρώτα να διαλύσεις 2-3 κουταλιές της σούπας τρίμμα σε μισό κουβά νερό.

2. Τζάμια «αόρατα»

Πλύνε τα ειδικά πανάκια με πράσινο σαπούνι, ξέβγαλε τα καλά και καθάρισε με αυτά τα τζάμια, χωρίς να χρησιμοποιήσεις απορρυπαντικό, παρά μόνο νερό.

3. Ξάσπρισμα ασπρόρουχων

Βούτηξε τις θαμπές, γκριζαρισμένες από το καυσαέριο και...

Λόγος εις το γενέσιον της Υπεραγίας Θεοτόκου

 

  • Ἁγίου Ἰωάννου του Δαμασκηνου

Ελάτε όλα τα έθνη, κάθε ανθρώπινη γενιά, και κάθε γλώσσα, και κάθε ηλικία, και κάθε αξίωμα, να γιορτάσουμε με αγαλλίαση την γέννηση της παγκόσμιας χαράς. Γιατί αν οι ειδωλολάτρες, με ψεύτικα δαιμονικά παραμύθια που ξεγελούν το μυαλό και σκοτεινιάζουν την αλήθεια, κι᾿ αν ακόμα προσφέροντας ο,τι είχαν και δεν είχαν τιμούσαν γενέθλια βασιλιάδων, που τους τυραννούσαν σ᾿ όλη τους τη ζωή, πόσο περισσότερο πρέπει εμείς να τιμούμε την γέννηση της Θεοτόκου, που ανώρθωσε ολόκληρο το ανθρώπινο γένος, που άλλαξε την λύπη της πρώτης μας μητέρας, της Εύας, σε χαρά; Εκείνη άκουσε την απόφαση του Θεού: «Με πόνους να γεννάς τα παιδιά σου». Αυτή: «Χαίρε, Κεχαριτωμένη». Εκείνη: «Στον άνδρα σου η υποταγή σου». Αυτή: «Ο Κύριος είναι μαζί σου». Τι άλλο λοιπόν από λόγο να προσφέρουμε στην Μητέρα του Λόγου; Όλη η κτίση ας γιορτάσει μαζί μας κι᾿ ας υμνήσει τον αγιασμένο καρπό της αγίας Άννας. Γιατί γέννησε στον κόσμο παντοτινό θησαυρό αγαθών, δηλ. την Παναγία. Με την μεσολάβηση της Παναγίας ο Πλάστης ξανάπλασε προς το καλύτερο ολόκληρη την πλάση, με την ανθρώπινη φύση του Χριστού. Γιατί, αφού ο δημιουργικός Λόγος του Θεού έγινε ένα με την ανθρώπινη φύση, ενώθηκε συνάμα μ᾿ ολόκληρη την πλάση, αφού και ο άνθρωπος, μετέχοντας σε πνεύμα και σε ύλη, είναι σύνδεσμος όλης της ορατής και αόρατης δημιουργίας. Ας γιορτάσουμε λοιπόν την λύση της ανθρώπινης στειρότητας, γιατί πήρε τέλος για μας η στέρηση των αγαθών.

Για ποιο λόγο όμως γεννήθηκε η Μητέρα και Παρθένος από γυναίκα στείρα; Γιατί έτσι έπρεπε, αυτό που είναι «το μοναδικά καινούργιο κάτω από τον ήλιο», η βάση και τ᾿ αποκορύφωμα των θαυμάτων, ν᾿ ανοίξει το δρόμο του με θαύματα και σιγά-σιγά από τα πιο ταπεινά νάρθουν τα πιο μεγάλα. Υπάρχει όμως κι άλλος λόγος πιο υψηλός και πιο θεϊκός. Η φύση, νικημένη από τη χάρη, στεκόταν φοβισμένη· δεν είχε το θάρρος και τη δύναμη να προχωρήσει αυτή πρώτη. Όταν λοιπόν επρόκειτο να...

Οἱ διαδηλώσεις σὲ ὅλη τὴν Ἑλλάδα ἐνάντια στὴν χρήση μάσκας -φίμωτρο στὰ σχολεῖα .Ὅτι δὲν σᾶς ἔδειξαν τὰ ΜΜΕ

 

Οἱ διαδηλώσεις σὲ ὅλη τὴν Ἑλλάδα ἐνάντια στὴν χρήση μάσκας -φίμωτρο στὰ σχολεῖα .Ὅτι δὲν σᾶς ἔδειξαν τὰ ΜΜΕ

Εἶναι εὔκολο νὰ ἀποκαλεῖς κάθε γονιὸ ποὺ διαφωνεῖ συνωμοσιολογο ἡ ψεκασμένο ἀλλὰ ὁ σωστὸς τρόπος προσέγγισης εἶναι νὰ καταφέρεις νὰ βρεῖς τὰ ἐπιχειρήματα καὶ ὄχι τὶς τιμωρίες γιὰ νὰ πείσεις τὸν κόσμο νὰ πιστέψει αὐτὰ ποὺ τοῦ λὲς καὶ τοῦ προτείνεις. Ἡ ἀγωνία κάθε γονιοῦ θὰ πρέπει νὰ εἶναι πάντα σεβαστὴ Ἄλλωστε ἡ ἀλλοπρόσαλλες δικές τους δηλώσεις , μιὰ ἡ μάσκα-φιμωτρο κάνει κακό, μιὰ ἡ μάσκα κάνει καλό, μιὰ τὰ παιδιὰ δὲν κολλᾶνε, μιὰ τὰ παιδιὰ κολλᾶνε ἔχει δημιουργήσει αὐτὴ τὴν σύγχυση, τὴν ἀγωνία στοὺς γονεῖς ἄρα ἔχουν τὶς εὐθύνες τους.


Ὁ τρόπος ποὺ παρουσιάστηκαν οἱ χθεσινὲς διαδηλώσεις ἀπὸ τὰ ΜΜΕ τα λέει ὅλα, δὲν ἔδειξαν καθόλου τὴν μεγάλη διαδήλωση τῆς Θεσσαλονίκης γιατί αὐτὸ καὶ μόνο θὰ...
παρακινοῦσε καὶ ἄλλες περιοχὲς τῆς Ἑλλάδας νὰ κατέβουν στοὺς δρόμους , παρουσίασαν τοὺς διαδηλωτὲς ὡς συνοθύλευμα ἐπικίνδυνων ἀπόψεων, ἀκραίων , καὶ αὐτὸ δὲν εἶναι καθόλου δίκαιο.



Γονεῖς μὲ παιδιὰ εἶναι, γονεις μὲ ἀγωνίες, γονεῖς ποὺ θέλουν ἀπαντήσεις σὲ μιὰ δημοκρατικὴ χώρα, εἶναι κατοχυρωμένο δικαίωμα ἡ εἰρηνικὴ διαμαρτυρία.

Ὁλόκληρο τὸ βίντεο ἔχει φτιαχτεῖ μὲ ἀποσπάσματα ἀπὸ βιντεάκια ποὺ ἀνέβασαν οἱ γονεις στὰ προφὶλ τοὺς στὸ Facebook, καταλαβαίνοντας ὅτι σὲ τέτοια γεγονότα θά. πρέπει νὰ γίνεσαι ἐσὺ ὁ ιδιος ὁ δημοσιογράφος τῆς ἀλήθειας, μὴν περιμένεις τὴν ἀλήθεια νὰ τὴν προβάλει ἄλλος, σὲ τέτοιες ἐποχὲς εἶναι χρέος σου.

trelogiannis
http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2020/09/blog-post_48.html

Σύλληψη και γέννηση της Παρθένου Μαρίας

της Ευτυχίας Γιούλτση
Πηγή: Έλαφος
Η Μαρία γεννήθηκε ως απλός άνθρωπος, όπως όλοι οι έλκοντες την καταγωγή από τον Αδάμ παρά την...

Χριστιανός Ορθόδοξος βαπτίστηκε ο Ζεράρ Ντεπαρντιέ


baptisi ntepartnie 1

 Για την Romfea.gr | Θάνος Θανόπουλος


Χριστιανός Ορθόδοξος βαπτίστηκε ο Γάλλος ηθοποιός Ζεράρ Ντεπαρντιέ στον Καθεδρικό Ναό του Αγίου Αλεξάνδρου Νέφσκι στο Παρίσι.

Το Μυστήριο του Βαπτίσματος τέλεσε ο Αρχιεπίσκοπος Ντουμνίσκ κ. Ιωάννης, παρουσία στενών φίλων του Γάλλου ηθοποιού.

Τέλος να αναφερθεί ότι μετά την βάπτισή του ο κ. Ζεράρ Ντεπαρντιέ έγινε ο ίδιος νονός ενός μικρού κοριτσιού.

Κορωνοϊός – Έρευνα: Έξι φορές χαμηλότερη η μεταδοτικότητα ανάμεσα στα παιδιά


 ΣΧΟΛΙΟ : Μεγάλη Ισπανική μελέτη αποδεικνύει αυτά που επικαλούμαστε όλον αυτόν τον καιρό για το άτοπο της μάσκας στα παιδιά. Αλήθεια οι χρυσοπληρωμένοι λοιμωξιολόγοι μας έχουν κάνει καμία σχετική  μελέτη στη χώρα μας πριν καταλήξουν να φιμώσουν τα νήπιά μας;

 

Στις 10 Μαρτίου, πριν από περίπου έξι μήνες, η κυβέρνηση ανακοίνωσε το κλείσιμο των σχολείων σε όλη την Ελλάδα, ως ένα από τα προληπτικά μέτρα, προκειμένου να ανακοπεί το κύμα διασποράς του νέου κορωνοϊού στη χώρα. Τον Μάιο, τα παιδιά επέστρεψαν στα σχολεία τους, αντικρίζοντας μία νέα πραγματικότητα. Η συντριπτική πλειοψηφία των συμμαθητών τους δεν...

Ανάμνηση Θαύματος Αρχαγγέλου Μιχαήλ στις Χωναίς (ή Κολασσαίς) -6 Σεπτεμβρίου -


Πειρασμοί και δοκιμασίες Γέροντας Ευστράτιος Γκολοβάνσκι


 Χωρίς πειρασμούς και δοκιμασίες είναι αδύνατο να φτάσει ο άνθρωπος στην τελειότητα ή να γνωρίσει αληθινά τον εαυτό του. Ο στρατιώτης δεν αναδεικνύεται νικητής, αν δεν υπάρξει εχθρός και δεν συγκρουστεί μαζί του. Και ο πνευματικός αγωνιστής δεν στεφανώνεται, αν δεν δοκιμάσει πειρασμό και δεν αντισταθεί.

Επιτρέπεται στο χριστιανό να ζητάει από τον Θεό πειρασμούς ή να τους επιδιώκει ο ίδιος;

Κανένας μας δεν πρέπει να ζητάει πειρασμούς. Απεναντίας, μάλιστα, ο ίδιος ο Χριστός, παραδίνοντάς μας την Κυριακή Προσευχή, το Πάτερ ημών, μας πρόσταξε να παρακαλάμε τον ουράνιο Πατέρα: «…και μη εισενέγκεις ημάς εις πειρασμόν, αλλά ρύσαι ημάς από του πονηρού» (Ματθ. 6:13). Δηλαδή: Και μη μας αφήσεις να πέσουμε σε πειρασμό, αλλά γλύτωσέ μας από τον πονηρό. Κι αυτό γιατί είναι τόση η ανθρώπινη αδυναμία, που ακόμα κι ένας άνθρωπος προχωρημένος στην αρετή μπορεί εύκολα να λυγίσει κάτω από πειρασμό, έστω και μικρό.

Ο άγιος Πέτρος ήταν απόστολος κορυφαίος και γενναιόψυχος. «Κι αν όλοι χάσουν την εμπιστοσύνη τους σ’ Εσένα», είχε πει στον Ιησού λίγο πριν από τη σύλληψή Του, «εγώ ποτέ δεν θα τη χάσω… Δεν θα Σε απαρνηθώ, έστω κι αν χρειαστεί να πεθάνω μαζί Σου» (Ματθ. 26:33,35). Αλλά μετά τη σύλληψη του Κυρίου, όταν βρέθηκε μπροστά στον πειρασμό της αρνήσεώς Του, έπεσε. Άρχισε να ορκίζεται: «Ο Θεός να με τιμωρήσει, αν Τον ξέρω Αυτόν τον άνθρωπο!» (Ματθ. 26:74).

Μολονότι, ωστόσο, δεν πρέπει να επιδιώκουμε τους πειρασμούς, οφείλουμε να τους αντιμετωπίζουμε γενναιόψυχα και νηφάλια, όταν με παραχώρηση του Θεού μας βρίσκουν, γιατί με τον έναν ή τον άλλο τρόπο συμβάλλουν στη σωτηρία μας. Ο Μέγας Αντώνιος είπε: «Κανείς δεν μπορεί να μπει στη βασιλεία των ουρανών, χωρίς να δοκιμάσει πειρασμούς. Βγάλε από τη μέση τους πειρασμούς, και τότε δεν θα υπάρχει κανείς που να σώζεται».

Άλλωστε, αν λυγίσουμε και πέσουμε σε πειρασμό, θα είμαστε αδικαιολόγητοι. Γιατί κάθε πειρασμός, που...