Ομιλία εις την Κυριακήν των Βαΐων (Αγ. Γρηγόριος ο Παλαμάς)

 



1. Σε καιρό ευνοίας σε επήκουσα και σε ημέρα σωτηρίας σ’ εβοήθησα», είπε ο Θεός δια του Ησαΐα (Ησ. 49, 8). Καλό λοιπόν είναι να ειπώ σήμερα το αποστολικό εκείνο προς την αγάπη σας· «Ιδού καιρός εύνοιας, ιδού ημέρα σωτηρίας· ας απορρίψωμε λοιπόν τα έργα του σκότους και ας εκτελέσωμε τα έργα του φωτός, ας περιπατήσωμε με σεμνότητα, σαν σε ημέρα» (Β΄ Κορ. 6,2· Ρωμ. 13,12). Διότι προσεγγίζει η ανάμνησις των σωτηριωδών παθημάτων του Χριστού και το νέο και μέγα και πνευματικό Πάσχα, το βραβείο της απαθείας, το προοίμιο του μέλλοντος αιώνος.

Και το προκηρύσσει ο Λάζαρος που επανήλθε από τα βάραθρα του άδη, αφού αναστήθηκε από τους νεκρούς την τετάρτη ημέρα με μόνο τον λόγο και το πρόσταγμα του Θεού, που έχει την εξουσία ζωής και θανάτου, και προανυμνούν παιδιά και πλήθη λαού άκακα με την έμπνευση του θείου Πνεύματος αυτόν που λυτρώνει από τον θάνατο, που ανεβάζει τις ψυχές από τον άδη, που χαρίζει αΐδια ζωή στην ψυχή και το σώμα.

2. Αν λοιπόν κανείς θέλη ν’ αγαπά τη ζωή, να ιδή αγαθές ημέρες, ας φυλάττη την γλώσσα του από κακό και τα χείλη του ας μη προφέρουν δόλο· ας εκκλίνη από το κακό και ας πράττη το αγαθό· (Πέτρ. 3, 10ε,  Ψαλμ. 33, 13-15). Κακό λοιπόν είναι η γαστριμαργία, η μέθη και η ασωτία· κακό είναι η φιλαργυρία, η πλεονεξία και η αδικία· κακό είναι η κενοδοξία, η θρασύτης και η υπερηφάνεια. Ας αποφύγη λοιπόν ο καθένας τέτοια κακά και ας επιτελή τα αγαθά.

Ποιά είναι αυτά; Η εγκράτεια, η νηστεία, η σωφροσύνη, η δικαιοσύνη, η ελεημοσύνη, η μακροθυμία, η αγάπη, η ταπείνωσις. Ας επιτελούμε λοιπόν αυτά, για να ...

Ο Αγιος Λαζαρος μεσα απο την Γραφη και την Παραδοση




 Βηθανία, εβραϊκή λέξη που σημαίνει «οίκος φοινίκων». Έμεινε γνωστή στην ιστορία ως πατρίδα του φίλου του Χριστού, Λαζάρου. Μικρή και ασήμαντη κώμη στο χώρο της Παλαιστίνης αλλά σημαντική στην ιστορία του Χριστιανισμού. Ήταν από τους τόπους που αγαπούσε ιδιαίτερα και διέτριβε πολύ συχνά ο Ιησούς. Και αυτό, οφειλόταν στον ιδιαίτερο δεσμό αγάπης και φιλίας που συνέδεε τον Θεάνθρωπο με την οικογένεια του Λαζάρου και με το λεπρό που κάποιοι θεωρούσαν ως πατέρα του Αγίου.

Γνωστό τυγχάνει το επεισόδιο της φιλοξενίας του Κυρίου στην οικία της Μάρθας και της Μαρίας, αδελφών του Λαζάρου, όπου η μεν Μάρθα «περιεσπάτο περί πολύν διακονία», η δε Μαρία παρεκάθησε «παρά τους πόδας του Ιησού και άκουγε των λόγων» (Λουκ. ι΄ 38-42). Το γεγονός όμως που δόξασε τη Βηθανία είναι η ανάσταση του Λαζάρου (Ιω. ια΄1-44), όπου ο Κύριος με αυτό το θαύμα προεικόνισε τη δική Του ανάσταση. Γι΄ αυτό και η υμνολογία της αγίας μας Εκκλησίας κατά το Σάββατο του Λαζάρου τονίζει πρωτίστως το μυστήριο της κοινής αναστάσεως και δευτερευόντως τη μνήμη του Αγίου.
Εκτός από τα δύο ανωτέρω σημαντικά γεγονότα που διαδραματίσθηκαν στη Βηθανία, υπάρχουν και άλλες ευαγγελικές αναφορές επισκέψεως και φιλοξενίας του Κυρίου στην οικία Σίμωνος του Λεπρού (΄Ιω. ιβ΄ 1-8, Μάρκ. ιδ΄3-9, Ματθ. κστ΄6-13, ΄Ιω. ιβ΄9-11, Ματθ. κα΄17).
Όπως ήταν φυσικό, το θαύμα της εγέρσεως του Λαζάρου εξέγειρε τους Ιουδαίους και «εβουλεύσαντο οι αρχιερείς, ίνα και τον Λάζαρον αποκτείνωσιν» (΄Ιω. ιβ΄ 9-11), καθότι ήταν το ζωντανό τεκμήριο του θαύματος. ΄Ετσι ο Άγιος διωκόμενος από τους Ιουδαίους καταφεύγει στη νήσο Κύπρο, όπου τον...

Κυριακή των Βαΐων (Ερμηνεία Ευαγγελίου) | Μητροπολίτης Λεμεσού Αθανάσιος

 

Ένωση Θεολόγων για αλλαγή ώρας της Ανάστασης «Είναι πιο σημαντική η τήρηση της ΚΥΑ;»




 Την αντίδρασή της στην αλλαγή της ώρας του εορτασμού της Αναστάσεως εκφράζει με ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων.

Στην ανακοίνωση τονίζεται μεταξύ άλλων ότι «τι είναι πιο σημαντικό, η Ανάσταση του Χριστού ή η τήρηση της Κ.Υ.Α; Μπορεί δηλαδή να αλλάξει ώρα η τελετή της Ανάστασης του Κυρίου και Θεού μας αλλά δεν μπορεί να αλλάξει η Κ.Υ.Α;», υπογραμμίζοντας παράλληλα μία σειρά θέσεων για το συγκεκριμένο ζήτημα.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Αισθανόμαστε την ανάγκη να εκφράσουμε τον θεολογικό προβληματισμό των μελών της Ενώσεώς μας, για το θέμα της μετακίνησης της ημέρας και της ώρας του εορτασμού της Αναστάσεως, από την Κυριακή (ώρα 00.00), στο Σάββατο (ώρα 21.00 – κατά τρεις ώρες ενωρίτερα).

Με την ανακοίνωση των θέσεών μας, δεν επιδιώκουμε να επιρρίψουμε ευθύνες σε κανέναν, αλλά, απλώς, να καταθέσουμε τις θέσεις της Ορθόδοξης Θεολογίας που υπηρετούμε και διδάσκουμε, ως προς την παραβίαση της κανονικής και λειτουργικής τάξεως της ορθοδόξου Εκκλησίας μας, κατά τον φετινό εορτασμό της Ανάστασης του Ιησού Χριστού, του Κυρίου και Θεού μας.

Χωρίς να είμαστε αντίθετοι στα υγειονομικά μέτρα της Πολιτείας, θεωρούμε ότι η μετακίνηση του καθιερωμένου, από την πρώτη Οικουμενική Σύνοδο (325 μ.Χ.), εορτασμού της Αγίας Αναστάσεως, από την Κυριακή, την Ημέρα του Κυρίου, στο Μεγάλο Σάββατο, θα έχει μηδαμινό όφελος, από υγειονομικής πλευράς, θα προξενήσει, όμως, μέγιστη πνευματική ζημία στις συνειδήσεις των Ορθοδόξων πιστών της χώρας μας, που αποτελούν την μεγάλη πλειονότητα των Ελλήνων πολιτών.

Η ρύθμιση και διατήρηση της εορτής των εορτών, κατά τις πρώτες πρωϊνές ώρες της Κυριακής και όχι το Σάββατο, δεν καθορίστηκε τυχαία από τους Αγίους Πατέρες της Εκκλησίας μας, αλλά, επειδή έτσι η Εκκλησία μας παρέμεινε και παραμένει πιστή στα θεολογικά κείμενα της Αγίας Γραφής και της Ιερἀς Παραδόσεώς μας.

Από πλευράς εκκλησιαστικής και ...

ΑΓΙΑ ΕΛΙΣΑΒΕΤ Η ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟΣ




 ΛΑΜΠΡΟΥ Κ. ΣΚΟΝΤΖΟΥ  Θεολόγος – Καθηγητής  

     Οι όσιες γυναίκες συναγωνίστηκαν επάξια στην άσκηση, στην αρετή και στην αγιότητα τους άνδρες οσίους. Τα συναξάρια της Εκκλησίας μας είναι γεμάτα από άγιες γυναίκες, οι οποίες αναδείχτηκαν σε ύψη αγιότητας και αξιώθηκαν να θαυματουργούν. Μια από αυτές είναι και η αγία Ελισάβετ η Θαυματουργός. 

     Καταγόταν από τα μέρη της Ηράκλειας της Θράκης και έζησε τον 5ο αιώνα. Οι γονείς της ονομαζόταν Ευνομιανός και Ευφημία. Ήταν γνωστοί για την ευσέβειά τους και τις αρετές τους. Ανήκαν στους εύπορους κατοίκους της περιοχής. Κατοικούσαν στην κωμόπολη Θρακοκρήνη, η οποία αργότερα είχε μετονομαστεί σε ΑβυδηνούςΑσκούσαν ιδιαίτερα την αρετή της ελεημοσύνης. Σκορπούσαν απλόχερα τα πλούτη τους σε όσους είχαν ανάγκη. Είχαν όμως έναν καημό, ήταν άτεκνοι, αν και είχαν περάσει δεκαέξι χρόνια παντρεμένοι. Γι’ αυτό παρακαλούσαν το Θεό νύχτα και ημέρα να τους χαρίσει παιδί.  

       Υπήρχε στην περιοχή ένα παλιό έθιμο. Οι Χριστιανοί συγκεντρώνονταν κατά τη μνήμη της Αγίας Γλυκερίας για να την τιμήσουν. Οι εορτές κρατούσαν μία εβδομάδα. Έκαναν ακολουθίες, ολονυχτίες και...

ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΦΙΛΟΘΕΟΣ ΖΕΡΒΑΚΟΣ: «ἘΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝ ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΣΕ ΟΛΑ, ΟΥΤΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΥΤΕ & ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ!»

 

Γεροντας Φιλοθεος Ζερβακος: «Ἐαν ολοι οι χριστιανοι ακολουθουσαν κατα γραμμα τους Επισκοπους σε ολα, ουτε Εκκλησια ουτε & ορθοδοξος χριστιανος θα υπηρχε!»

  • π. Φιλοθεος(Τήν επιστολή την έγραψε ο π. Φιλόθεος, ο ἡγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Λογγομβαρδας Πάρου,-πνευματικός πατέρας του μητροπολίτου Φλωρίνης Αυγουστίνου Καντιώτου, από τα παιδικά του χρόνια-, και την εστειλε  το 1930 στο μητροπολίτη Αἰτωλοακαρνανίας Ἱερόθεο. Ὁ Μητροπολίτης Ἱερόθεος κάλεσε, μετά από λίγα  χρόνια στὸ Μεσολόγγι, τὸν  π. Αὐγουστῖνο καὶ τὸν χειροτόνησε διάκονο).

…Ἐάν, Σεβασμιώτατε, τήν γνώμη τοῦ θεοφόρου πατρός ἡμῶν Ἰγνατίου ἀκολουθοῦσαν ὅλοι οἰ χριστιανοί κατά γράμμα, νά ἀκολουθοῦν δηλαδή τούς Ἐπισκόπους σέ ὅλα, ἀλλοίμονον τότε, οὔτε Ὀρθοδοξία οὔτε Ἐκκλησία οὔτε ὀρθόδοξος χριστιανός θά ὑπῆρχε σήμερα. Ἐάν οἱ Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί ἀκολουθοῦσαν τούς πατριάρχες καί ἐπισκόπους Ἀπολιναρίους, Μακεδονίους, Εὐτυχεῖς, Διοσκόρους, Σαββελίυς, Σεβήρους, Εὐσεβίους καί πολλούς ἄλλους καί δεχόνταν τά φρονήματά τους, ποῦ τότε Ὀρθοδοξία; ποῦ χριστιανός εὐσεβής καί ὀρθόδοξος!

Καί τί λέγω ἀνθρώπους πατριάρχες καί μητροπολῖτες καί δέν λέγω Συνόδους ἀπό 100, 200 καί 348 μητροπολῖτες καί ἐπισκόπους ἀποτελούμενες; Διότι 348 τόν ἀριθμό συνῆλθαν στήν Κωνσταντινούπολη τό 754 καί ἐξέδωσαν ὅρο πού ἔχει ὡς ἑξῆς: «Ὁμόφωνα ὁρίζομε νά εἶναι ἀπόβλητη καί ξένη καί βδελυγμένη ἀπό τῆς Ἐκκλησίας τῶν Χριστιανῶν κάθε εἰκόνα ἀπό κάθε ὕλη καί χρωματουργική τῶν ζωγράφων κακοτεχνία κατασκευασμένη. Στό ἑξῆς νά μή τολμήση ὁ ὁποιοσδήποτε ἄνθρωπος νά ἀσκῆ αὐτό τό ἀσεβές καί βδελυρό ἔργο, ὅποιος ὅμως θά τολμήση στό ἑξῆς νά κατασκευάση εἰκόνα ἤ νά προσκυνήση ἤ νά τοποθετήση σέ ἐκκλησία, ἤ σέ ἰδιωτικό σπίτι, ἤ νά κρύψη, ἐάν μέν εἶναι ἐπίσκοπος ἤ πρεσβύτερος ἤ διάκονος, νά…καθαίρεται, ἐάν δέ εἶναι μοναχός ἤ λαϊκός, νά ἀναθεματίζεται καί ...

ΚΑΛΑΝΤΑ ΛΑΖΑΡΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΑ


Γιατί ο Λάζαρος μετά την Ανάστασή του δεν ξαναγέλασε ποτε




Πρόσωπο της Καινής Διαθήκης, φίλος και μαθητής του Χριστού, ο Λάζαρος αναστήθηκε προαναγγέλλοντας την επερχόμενη Ανάσταση του Κυρίου.

Ο Λάζαρος ο επονομαζόμενος και  Δίκαιος ή Τετραήμερος, ήταν αδελφός της Μάρθας και της Μαρίας. Όταν αρρώστησε βαριά και πέθανε, ήταν μόλις 30 χρονών.
Κατά την Καινή Διαθήκη (Ιωάννου ια’ 1-44), μια μέρα ο Λάζαρος αρρώστησε βαριά και πέθανε. Οι αδελφές του ειδοποίησαν τον Ιησού ο οποίος βρισκόταν στη Γαλιλαία ότι ο φίλος του ασθενεί βαρέως, αλλά εκείνος καθυστέρησε -λέγεται ότι καθυστέρησε εσκεμμένα- να έλθει. Παρά το νέο, περίμενε δύο ημέρες και μετά αναχώρησε.
Στους μαθητές του είπε ότι ο φίλος του κοιμήθηκε και...

Σοφές νουθεσίες του αγίου Αμφιλοχίου της Πάτμου




 Να ζήσετε βίο ειρηνικό και άγιο, να κρατήσετε τις γραμμές των πατέρων σας, να ζήσετε τον χριστιανικό και ελληνικό βίο.

Ανδρίζεσθε και κραταιούσθε, για να μην έλθετε εις πειρασμόν. Μη δίνετε σημασία στον κόσμο. Ο κόσμος εξαρχής και τους Αποστόλους και όλους τους Αγίους τους έπιασε για τρελούς «…και εμέ εδίωξαν και υμάς διώξουσιν». Να έχουμε την ομόνοια και την ειρήνη. Αυτά ευλογεί ο Θεός.

«Ημών το πολίτευμα εν ουρανοίς υπάρχει». Εδώ ψευτοζούμε, λοιπόν να μη στεναχωριόμαστε ό,τι και να μας συμβεί.

Δόξα τω Θεώ πάντων ένεκεν. Εμείς αυτό πρέπει να λέμε είτε καλά έχουμε είτε κακά.

Όπου εγωισμός, εκεί Πνεύμα Θεού δεν υπάρχει.

Δεν μπορεί να λέγεται Χριστιανός εκείνος όπου δεν έχει αγάπη. Προσποιείται τον Χριστιανό.

Ο Χριστός είναι κοντά μας, ας μη τον βλέπουμε… καμιά φορά μας δίνει και κανένα μπάτσο από πολλή αγάπη.

Πρέπει να χαίρεσαι. Καλλιτεχνική σμίλη κρατά στα χέρια του ο Ιησούς. Θέλει να σε ετοιμάσει ένα άγαλμα του ουρανίου παλατιού.

Αγάπησε τον Ένα να σε αγαπούν και τα θηρία.

Όταν υπάρχει η φλόγα της αγάπης, ό,τι κακό πλησιάζει το κατακαίει.

Ο άνθρωπος όταν δεν ζητά τα δικαιώματά του, θα φωτίσει ο Θεός τον άλλο να του τα δώσει.

Ο άνθρωπος που αγαπά πνευματικώς αισθάνεται προσευχόμενος ότι βρίσκεται εντός του Θεού και ...

Η ανάσταση του Λαζάρου βεβαιώνει την κοινή ανάσταση όλων των κεκοιμημένων, που θα συμβεί στη Δευτέρα Παρουσία




 Τὴν κοινὴν Ἀνάστασιν πρὸ τοῦ σοῦ πάθους πιστούμενος, ἐκ νεκρῶν ἤγειρας τὸν Λάζαρον Χριστὲ ὁ Θεός· ὅθεν καὶ ἡμεῖς ὡς οἱ παῖδες, τὰ τῆς νίκης σύμβολα φέροντες, σοὶ τῷ νικητῇ τοῦ θανάτου βοῶμεν· Ὠσαννὰ ἐν τοῖς ὑψίστοις, εὐλογημένος ὁ ἐρχόμενος, ἐν ὀνόματι Κυρίου.

Ο θάνατος του Λαζάρου, του φίλου του Χριστού, μας παραπέμπει στο θάνατο αγαπημένων προσώπων. Αυτό το «εδάκρυσεν ο Ιησούς» (Ιω.11.35) δείχνει τον πόνο Του για το χωρισμό, την τέλεια ανθρώπινή Του φύση, καθώς και το οδυνηρό τού θανάτου ως αταίριαστο για τον άνθρωπο. Μπροστά στον τάφο του τετραήμερου ξεδιπλώνεται το εσωτερικό του Ιησού, που χαρακτηρίζεται από αγάπη και στοργή για το πρόσωπο με την ιδιαίτερη και μοναδική σχέση της φιλίας. Γι’αυτό δεν κρύβει τη λύπη και την ταραχή Του. «Ενεβριμήσατο τω πνεύματι και ετάραξεν εαυτόν» (Ιω.11,33).

Στο μεγάλο πόνο αποκαλύπτουμε το βαθύτερο εαυτό μας, χωρίς μάσκα και χωρίς κοινωνικά καλουπώματα. Η διήγηση του Ευαγγελίου για την έγερση του Λαζάρου είναι πέρα για πέρα αληθινή, όπως οποιοσδήποτε θάνατος αγαπημένου προσώπου.

Εκεί φαίνεται το γεγονός του θανάτου, τα αισθήματα των ζώντων, οι εσωτερικές τους καταστάσεις.Φαίνεται όμως και...

Αἰτωλίας καί Κυθήρων: Δέν δύναται νά θεωρηθῇ Πασχάλιος ἡ Θεία Λειτουργία, ἡ ὁποία περαιοῦται ἐν τῷ Μεγάλῳ Σαββάτῳ, πρό τοῦ μεσονυκτίου. Αὐτά ὁρίζει ἡ ζῶσα Ὀρθόδοξος Παράδοσις!





 Οἱ Μητροπολίτες Αἰτωλίας Κοσμᾶς καὶ Κυθήρων Σεραφείμ, ἀπέστειλαν ἐπιστολὴ διαμαρτυρίας στὴν Ἱερὰ Σύνοδο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος γιὰ τὴν ἀντικανονικὴ ἀπόφαση τῆς Ἀναστάσιμης Θείας Λειτουργίας τὸ Μέγα Σάββατο!

Μακαριώτατε ἅγιε Πρόεδρε,
Σεβασμιώτατοι ἅγιοι Συνοδικοί Πατέρες,
Εὐλογημένον καί εἰρηνικόν τό σωτήριον ΑΓΙΟΝ ΠΑΣΧΑ!
Λαβόντες γνῶσιν τοῦ ἀπό 20ης Ἀπριλίου ἐ.ἔ. Ἀνακοινωθέντος τῆς Ἱερᾶς Συνόδου, ἀφορῶντος εἰς τήν λειτουργίαν τῶν Ἱερῶν Ναῶν κατά τήν Μεγάλην Ἑβδομάδα καί τήν Πασχάλιον Θείαν Λειτουργίαν, εὐσεβάστως προαγόμεθα νά ἐκφράσωμεν τάς εὐχαριστίας μας, διότι ἐφέτος ὅλοι οἱ Ἱεροί Ναοί θά παραμείνουν ἀνοικτοί διά τούς πιστούς δι ́ ὅλας τάς Ἱεράς Ἀκολουθίας τῆς Ἁγίας καί Μεγάλης Ἑβδομάδος καί τοῦ Ἁγίου Πάσχα, ἀφ ́ ἑνός καί ἀφ ́ ἑτέρου νά ὑποβάλωμεν θερμήν παράκλησιν ἀναθεωρήσεως καί ἐπαναπροσδιορισμοῦ τῶν ὅσων καθορίζουν τήν ὥραν τῆς τελετῆς τῆς Ἀναστάσεως καί ἐν συνεχείᾳ τῆς Ἀναστασίμου Θείας Λειτουργίας.
Ἐκ προοιμίου νά εἴπωμεν ὅτι λόγῳ τῶν ὑφισταμένων ἐκτάκτων... περιστάσεων (ὑγειονομικαί συνθῆκαι καί ἀπαγόρευσις κυκλοφορίας πέρα τῆς 9 μ.μ.) ἐνδείκνυται ἡ ἔναρξις τῶν Ἱερῶν Ἀκολουθιῶν ἡμίσειαν ὥραν ἐνωρίτερον τοῦ καθιερωμένου χρόνου καί οὐδέν πρόβλημα ὑφίσταται διά τήν προσαρμογήν μας εἰς τήν Ὑμετέραν Ἀπόφασιν. Ὅμως, ὅσον ἀφορᾷ εἰς τήν ὥραν ἐνάρξεως τῆς τελετῆς τῆς Ἀναστάσεως καί τῆς ἐν συνεχείᾳ τελέσεως τῆς κορυφαίας καί περιλάμπρου Θείας Λειτουργίας τῆς τοῦ Σωτῆρος Χριστοῦ κοσμοσωτηρίου καί κοσμοχαρμοσύνου Ἀναστάσεως, ὑφίστανται ἐπιφυλάξεις κανονικοῦ καί δεοντολογικοῦ χαρακτῆρος, τάς ὁποίας πάνυ εὐλαβῶς καταθέτομεν καί κατονομάζομεν εὐθύς ἀμέσως.

1. Ὡς γνωστόν, ἐνῷ ἡ ἐκκλησιαστική ἡμέρα καί ἑορτή ἄρχεται ἀπό τό ἑσπέρας τῆς προτεραίας ἡμέρας καί τερματίζεται τό ἀπόγευμα τῆς κυριωνύμου ἡμέρας καί ἑορτῆς, ἡ «πολιτική» ἡμέρα ἔχει τήν ἀρχήν της τήν 12ην τοῦ μεσονυκτίου καί τό τέρμα της τήν ἑπομένην 12ην τοῦ μεσονυκτίου τῆς προσεχοῦς ἡμέρας. Διά νά Ἱερουργήσῃ ὁ Λειτουργός τοῦ Θεοῦ καί νά κοινωνήσῃ ὁ εὐλαβής πιστός ἐγκρατεύεται μέν ἀφ’ ἑσπέρας, ἀλλά ἀπό τήν 12ην νυκτερινήν παραμένει ἄσιτος καί ἄποτος μέχρι καί τήν στιγμήν τῆς Θείας Κοινωνίας. Τό αὐτό συμβαίνει καί ὅταν πρόκειται νά τελεσθῇ ἡ Ἀκολουθία τῶν Προηγιασμένων Τιμίων Δώρων εἰς ἑσπερινήν ὥραν ἤνά κοινωνήση κάποιος κατ’ αὐτήν.

2. Μέ τόν προσδιορισμόν τῆς τελετῆς τῆς Ἀναστάσεως καί τῆς μετ΄ αὐτήν Ἀναστασίμου Θείας Λειτουργίας τήν 9ην μ.μ. τοῦ Μεγάλου Σαββάτου προκαλεῖται τό πρόβλημα ὅτι ἐντός μιᾶς «πολιτικῆς» ἡμέρας (ἀπό τό ἕν μεσονύκτιον εἰς τό ἑπόμενον) θά τελεσθοῦν δύο Θεῖαι Λειτουργίαι ἀντί μιᾶς, ὡς ὁρίζει τό Τυπικόν, ὑπό τοῦ ἰδίου Λειτουργοῦ. Τοῦτο δέν συνᾴδει μέ τήν Ὀρθόδοξον Παράδοσιν, ἐνῷ οἱ Ρωμαιοκαθολικοί κάμνουν ἀνά μίαν ὥραν Θ. Λειτουργίαν τήν αὐτήν ἡμέραν. Παρόμοιόν τι πράττουν καί Ὀρθόδοξοι Λειτουργοί τοῦ Ἐξωτερικοῦ, παρά τήν ὑφισταμένην Ὀρθόδοξον Παράδοσιν (βλ. Ἁγίου Ἰγνατίου τοῦ Θεοφόρου, Ἐπιστολή πρός Φιλαδελφεῖς. P.G. 5, 821C, 824A, τόν ΠΘ’ Κανόνα τῆς ΣΤ’ Οἰκουμενικῆς Συνόδου καί Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου, Ἱερόν Πηδάλιον, ἑρμηνεία ΞΗ’ Κανόνος Ἁγίων Ἀποστόλων, σελ. 90β, ἐκδ. Ρηγοπούλου, Θεσσαλονίκη 2003).

Καί ἐάν ὑποτεθῇ ὅτι ἕνας Ἱερεύς δέν Ἱερουργήσει τήν πρωΐαν τοῦ Μεγ. Σαββάτου, διά νά τελέσῃ μόνον μίαν, τήν Ἀναστάσιμον Θ. Λειτουργίαν, θά πρέπει κατ’ ἀκρίβειαν νά μείνῃ ἄσιτος καί ἄποτος ἀπό το μεσονύκτιον πρός τό Μ. Σάββατον μέχρι τήν ὥραν τῆς Θείας Μεταλήψεως τῆς Πασχαλινῆς Θ. Λειτουργίας. Τό ἴδιο θά πρέπει νά κάμῃ καί ὁ πιστός, πού πρόκειται νά κοινωνήσῃ (νά μήν κοινωνήσῃ κατά τήν ὥραν τῆς Θείας Κοινωνίας τό Μέγα Σάββατον πρωΐ, ἀλλά κατά τήν Πασχάλιον Θείαν Λειτουργίαν), διά νά μή κοινωνήσῃ δύο φορές τήν ἴδια ἡμέρα, ἀλλά καί νά τηρήσῃ τήν νηστείαν κατά τά ὡς ἄνω. Ὅμως, δέν δύναται νά θεωρηθῇ Πασχάλιος ἡ Θεία Λειτουργία, ἡ ὁποία περαιοῦται ἐν τῷ Μεγάλῳ Σαββάτῳ, πρό τοῦ μεσονυκτίου, δηλ. πρίν εἰσέλθωμεν εἰς τήν Κυριακήν, ἡ ὁποία ἄρχεται μετά τήν 12ην νυκτερινήν. Αὐτά ὁρίζει ἡ ζῶσα Ὀρθόδοξος Ἐκκλησιαστική Παράδοσις.

3. Ἡ Ἀνάστασις τοῦ Θείου Λυτρωτοῦ μας ἔλαβε χώραν κατά μεταμεσονύκτιον ὥραν, μετά τήν εἴσοδον εἰς τήν πρώτην ἡμέραν τῆς ἑβδομάδος, τήν ὀνομασθεῖσαν διά τοῦτο Κυριακήν, διό καί ἀποκαλεῖται τριήμερος ἡ Ἀνάστασις καί ἡ ἁγία αὐτή ἡμέρα Κυριακή, ἡμέρα τοῦ Κυρίου καί Θεοῦ ἡμῶν, Ἀναστάσεως ἡμέρα. Ταπεινῶς φρονοῦμεν ὅτι, ἐνῷ ὅλες οἱ ἄλλες Ἱερές Ἀκολουθίες τῆς Ἁγίας καί Μεγάλης Ἑβδομάδος δύνανται κατ’ οἰκονομίαν, διά τήν ἐνεστῶσαν χρείαν, νά τελεσθοῦν ἐνωρίτερον κατά ἡμίσειαν ὥραν, ὅμως ἡ λαμπρά Θεία Λειτουργία τῆς τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ Ἀναστάσεως ἐπιβάλλεται ἀπαραιτήτως νά τελεσθῇ «διαγενομένου τοῦ Σαββάτου». Ἐνταῦθα, Μακαριώτατε ἅγιε Πρόεδρε καί ἅγιοι Συνοδικοί Πατέρες, δέν χωρεῖ οἰκονομία. Ἄς κατανοήσουν οἱ κυβερνητικοί παράγοντες μέ τήν διακριτικήν, ἀλλ’ ἀνυποχώρητον παρέμβασίν σας, ὅτι οἱ Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί ἔχουν τό δικαίωμα -τό καί Συνταγματικόν δικαίωμα- νά λατρεύσουν ἀκωλύτως τόν Ἀναστάντα Κύριον καί Θεόν ἡμῶν κατά τήν Ἁγίαν καί Μεγάλην Κυριακήν τοῦ ΑΓΙΟΥ ΠΑΣΧΑ, «τήν ἑορτῶν ἑορτήν καί πανήγυριν πανηγύρεων», τήν λαμπροτέραν καί ἁγιωτέραν ἡμέραν τῆς Χριστιανoσύνης. Καί εἰς οὐδεμίαν περίπτωσιν δέν ἐπιτρέπεται νά συμπέσῃ ὁ κατά το Μέγα Σάββατον (ὅπως ἐξελίχθησαν τά πράγματα) ἑορτασμός τοῦ ΑΓΙΟΥ ΠΑΣΧΑ τῶν Ὀρθοδόξων μέ τό πάσχα -νομικόν φάσκα- τῶν Ἑβραίων, οἱ ὁποῖοι αὐτόν τόν χρόνον τό ἑορτάζουν τό Μ. Σάββατον (Κανών Ζ’ Ἁγ. Ἀποστόλων, Κανών Α’ τῆς ἐν ἈντιοχείᾳΣυνόδου) και

Ἄς μᾶς ἐπιτραπῇ νά ἐπιμείνωμεν εἰς τό δίκαιον καί καθολικόν διά τόν Ἑλληνορθόδοξον Λαόν τοῦ Θεοῦ αἴτημα τοῦτο, τό ὁποῖον, εἰρήσθω ἐν παρόδῳ, ἔκαμαν ἀποδεκτόν καί ...

Το Άγιο Πνεύμα αναπαύεται στις απλές ψυχές




 Τὸ ῞Αγιον Πνεῦμα ἀναπαύεται στὶς ἁπλὲς ψυχές. Ἡ ἁπλότης τῆς καρδιᾶς σου ἂς ξεχειλίζη καὶ ἐξωτερικά, στὰ λόγια σου καὶ στὴν ἐμφάνισί σου. Μὴ προσποιεῖσαι τὸν εὐσεβῆ, μὴ ...

" Φωτίκια " Πασχαλινό έθιμο της Ηπείρου

 










Τα μέτρα της πολιτείας με αφορμή  την νόσο του κορονοϊού ( Covid -19 ),

επιβάλλουν περιορισμό στις μετακινήσεις μας και το φετινό  Πάσχα ( 2020 & 2021) .

Δεν μπορούν όμως να περιορίσουν την νοσταλγία μας, για την Ελληνική  ύπαιθρο 

και την αναπόληση των  Πασχαλιάτικων εθίμων.

Στα Ιωάννινα, την "  πόλη των θρύλων και των παραδόσεων", από την εποχή 

της Τουρκοκρατίας και  ιδιαιτέρως επί Αλή Πασά του Τεπελενλή (1787 -1822) 

άνθισαν τέχνες, όπως η  ασημουργία - εκκλησιαστική και λαϊκή,

 η χρυσοκεντητική,  η υφαντική και η  χαλκοτεχνία.

Tα  "  φωτίκια " είναι  Πασχαλινό  έθιμο, που ...

O Μέγας Βασίλειος «πέθανε» 49 χρονών. Μπορεί να ήταν επειδή δεν τηρούσε τις αποστάσεις υγειονομικής ασφαλείας στην ''Βασιλειάδα''




 O Μέγας Βασίλειος «πέθανε» 49 χρονών.

Μπορεί να ήταν επειδή δεν τηρούσε τις αποστάσεις υγειονομικής ασφαλείας από τους βαριά ασθενείς που ήταν πεταμένοι σαν μολυσματκά ανθρώπινα σκουπίδια και αυτός τούς περισυνέλεγε στο νοσοκομείο - το πρώτο στην ανθρώπινη ιστορία- τής Βασιλειάδας που ίδρυσε.
 Και τους υπηρετούσε με τα χέρια του, έπλενε τις πληγές τους, σκούπιζε τα σάλια τους, σφούγγιζε τα δάκρυα τους και τον ιδρώτα τους , τους τάιζε στο στόμα και τους έπλενε απ τις ακαθαρσίες τους...
Αν ζούσε σήμερα ο Μ.Βασίλειος και...

Ο Χριστός ήξερε ότι εβαδίζει προς τον Σταυρό αλλά δεν έκανε διπλωματία.




 Ο Χριστός ήξερε ότι εβαδίζει προς τον Σταυρό αλλά δεν έκανε διπλωματία. Ο Χριστιανός δεν έχει διγλωσσία, δεν έχει διψυχία, δεν έχει διπλωματία, λέει το σωστό κι αν δεν πει το σωστό, είτε από φόβο είτε από άλλες σκοπιμότητες, είναι προδότης της αλήθειας. Εάν σκέπτονταν έτσι οι Χριστιανοί των παρελθόντων αιώνων, αλλά και της εποχής μας, που μαρτύρησαν, δεν θα μαρτυρούσαν. Θα έλεγαν, εμείς δεν...

ΙΣΚΕ: ''Η Ανάσταση του Χριστού δεν πραγματοποιήθηκε την ημέρα του Σαββάτου''




 Για μια ακόμα φορά, Ιερείς και πιστοί, βρεθήκαμε προ εκπλήξεως εξαιτίας της απαίδευτης παρέμβασης της Πολιτείας σε θέματα αμιγώς εκκλησιαστικά, και μάλιστα αφορώντα τον σκληρό πυρήνα της χριστιανικής λατρείας.

Με την παρούσα ανακοίνωση, ως Ιερός Σύνδεσμος Κληρικών Ελλάδος, επιθυμούμε να εκφράσουμε αφενός μεν την συμφωνία μας ως προς το να τελούνται οι ακολουθίες της Μεγάλης Εβδομάδος νωρίτερα από την συνήθη ώρα, λόγω των έκτακτων υγειονομικών μέτρων που επιβάλλει η πανδημία της Covid-19, αφετέρου όμως υπογραμμίζουμε την βαθιά αντίθεσή μας στο να πραγματοποιηθεί η τελετή και η Θεία Λειτουργία της Αναστάσεως κατά τις απογευματινές ώρες του Μεγάλου Σαββάτου.

Η ρητή αντίθεσή μας υπαγορεύεται εξάπαντος από θεολογικούς λόγους, καθώς η Ανάσταση του Ιησού Χριστού δεν πραγματοποιήθηκε την ημέρα του Σαββάτου αλλά την ημέρα της Κυριακής, την έναρξη της οποίας σηματοδοτεί η 12η νυχτερινή ώρα, κατά την οποία αγγέλλεται το χαρμόσυνο μήνυμα της Αναστάσεως επί αιώνες.

Κατά συνέπεια, θεωρούμε ανεπίτρεπτη και μη χριστιανικά αποδεκτή αυτή την ρύθμιση - ούτε για λόγους οικονομίας - καθώς θίγονται βασικές παράμετροι της πίστεώς μας.

Επίσης, αδυνατούμε να...

Τα λίγα λόγια φέρνουν προκοπή




 Όσιος Εφραίμ ο Σύρος: Αδελφέ, όταν ο αθλητής αγωνίζεται, κρατάει σφιχτό το στόμα του.

Σφίγγε κι εσύ το στόμα σου, συγκρατώντας το από τα περιττά λόγια, και θα έχεις ψυχική ανάπαυση.

Όποιος λέει πολλά λόγια, γίνεται αντιπαθητικός. Όποιος όμως ...

Σώπα εὐλογημένε, εἶναι ὁ Χριστὸς καὶ μᾶς δοκιμάζει...




  Ὁ Ἅγιος Νικόλαος ὁ Πλανὰς (Ἡμέρα μνήμης : 2/3) πήγαινε γιὰ ἁγιασμὸ ἤ Εὐχέλαιο σὲ σπίτια χριστιανῶν. Κάποια φορὰ βρέθηκε στὸ Κολωνάκι (μὲ τὸν Αλ. Παπαδιαμάντη πού τοῦ ἔκανε τὸν ψάλτη) τὸν εἴχανε μάθει οἱ Κολωνακιώτες πού ἦταν εὐλαβὴς καὶ τὸν καλούσανε. Καὶ κατεβαίνει ἀπὸ ἕνα ἀρχοντικὸ σπίτι - οἱ ζητιάνοι μεταξὺ τοὺς τὸ λέγανε: "Ποῦ πάει ὁ παπάς; Πάει ἐκεῖ. Πᾶμε καὶ μεῖς". Καὶ ἤτανε στὴν οὐρὰ, μπῆκε λοιπὸν ἕνας ζητιάνος πού ἦταν πιὸ τσίφτης καὶ πηγαίνει κούτσα-κούτσα καὶ τοῦ λέει, παπὰ δῶσε μου. Καὶ ὅτι εἶχε στὴ τσέπη του ὁ Ἅγιος τὰ ἔβγαλε καὶ τὰ ἔδωσε. Ἤτανε δίπλα του ὁ Παπαδιαμάντης καὶ τοῦ λέει, 

– Παπὰ πρόσεξὲ τόν, γιατὶ αὐτὸν τὸν βλέπω στὴν πιάτσα. 

– Ναί, ναὶ, ναὶ, δὲν πειράζει, δὲν πειράζει. 

Καὶ περπατώντας τὸ τετράγωνο, αὐτὸς κάνει τὸ γύρο τοῦ τετραγώνου ἀπὸ τὴν πολυκατοικία τὴν ἑπόμενη καὶ πάει στὸ δεύτερο στενό, καὶ...

Οι υπέροχοι Ύμνοι της Μεγάλης Σαρακοστής

 

Τηγανητά: Δείτε τι κάνουν στο σώμα σας και δεν τα ξαναβάλετε στο στόμα σας


 Tα τηγανητά φαγητά βλάπτουν την υγεία μας. Οι περισσότεροι δεν γνωρίζουμε το λόγο αλλά η γεύση τους, είναι τόσο καλή που δύσκολα λέει κάποιος όχι.

Μια έρευνα που δημοσιεύτηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Circulation από την Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία, μας δίνει χρήσιμες πληροφορίες για το τι κάνουν τα τηγανητά φαγητά στον οργανισμό μας. Δείτε παρακάτω γιατί δεν είναι «αθώος» αυτός ο τρόπος μαγειρέματος.

Την πιο «κακή» διατροφή ακολουθούν στις νότιες πολιτείες των Ηνωμένων Πολιτειών. Τι τρώνε;

Πολλά τηγανητά τρόφιμα, αβγά, και επεξεργασμένα προϊόντα κρέατος, όπως είναι το μπέικον και το ζαμπόν.

Τι κίνδυνος υπάρχει;

Να εμφανίσουν κάποιο καρδιαγγειακό νόσημα!

Τα πιο δημοφιλή τηγανητά φαγητά είναι τα ψάρια, οι πατάτες, οι μπουκιές κοτόπουλου και τα τυριά, αν και μπορείτε να τηγανίσετε σχεδόν όλα τα τρόφιμα.

Πολλοί άνθρωποι προτιμούν τη γεύση των τηγανιτών τροφίμων. Ωστόσο, αυτά τα τρόφιμα τείνουν να...

Ακούστε υπέροχα ψαλτοτράγουδα, μοναστηριακά άσματα...

 


Ακούστε υπέροχα ψαλτοτράγουδα, μοναστηριακά άσματα που αγγίζουν την ψυχή κάθε Χριστιανού. Πλαισιώνονται με φωτογραφίες από Αγιασμένες μορφές μοναχών του Αγίου Όρους και...

Ἀπάντησις στήν πρόσκλησι τοῦ Ἀρχιεπισκόπου κ. Ἱερωνύμου γιά τά ἐμβόλια

 


  .




      Εὐλογεῖτε.

 

      Τά σέβη μου,  Μακαριώτατε. 



        Αὐτό τό ὁποῖον ὡραιοποιεῖ καί καταξιώνει τήν ζωή μας εἶναι, νομίζω, ἡ μεταξύ τῶν ἀνθρώπων ἐπικοινωνία. Προσφέρεται ἡ δυνατότης ἀνταλλαγῆς σκέψεων καί αἰσθημάτων, διά τῶν ὁποίων ἐνισχύεται ἀμοιβαίως ἡ διαπροσωπική σχέσις καί ἀκούονται προτάσεις, ἴσως καί ἀντίθετες ἤ ὑπερβολικές γιά κάθε θέμα πού ἀπασχολεῖ τό ἄνθρωπο τῆς κάθε ἐποχῆς. Μ᾿ αὐτήν λοιπόν, τήν προϋπόθεσι τῆς ἀμοιβαίας ἐπικοινωνίας, ὡς ἀναγκαίας ὁδοῦ, πρός ἐνημέρωσιν καί καλλιτέραν τοποθέτησιν ἐπί διαφόρων θεμάτων, ἐτόλμησα κι ἐγώ, ἕνας ταπεινός ἁγιορείτης μοναχός, νά σταθῶ μετά σεβασμοῦ καί εὐλαβείας ἀπέναντί σας.

 

       Συγκεκριμένως, ἐπιθυμῶ νά σχολιάσω τήν τηλεοπτικήν παρουσίαν σας, διά τῆς ὁποίας, φορῶν καί μάσκαν, πρός ἀναχαίτισιν τῆς φονικῆς γρίππης, ὅπως λέγεται, προέβητε ὄχι σέ συστάσεις, ἀλλά σέ τάχιστες προτροπές, γιά τήν παραλαβήν τοῦ ἐμβολίου, πρός διάσωσιν τοῦ λαοῦ. Δέν γνωρίζω, ἐάν αὐτές τίς προτροπές τίς ἐπιβάλλουν κάποιοι ἄλλοι νά τίς κάμετε. Ἐπίσης δέν γνωρίζω, κατά πόσον ἐνημερώνεσθε, ὄχι ἀπό ραδιόφωνα καί τηλεοράσεις, τά ὁποῖα ἐλέγχονται κατά γράμμα ἀπό ἄλλες σκοτεινές δυνάμεις τοῦ παρακράτους, ἀλλά ἐάν μπαίνετε σέ κανάλια τοῦ διαδικτύου. Ἐκεῖ θά διαπιστώσετε μετά πολλῆς λύπης καί ἀπαγοητεύσεως, ὅτι ἑκατοντάδες ἐγκρίτων ἰατρῶν πάσης εἰδικότητος, καταδικάζουν ἀναφανδόν τήν χρῆσιν τῶν ἐμβολίων, ὡς φορέων ποικίλων παρενεργειῶν, μή ἀποκλειομένου στήν συνέχεια καί τοῦ θανάτου.


       Μόλις χθές ἀπό ἐπίσημα χείλη ἑλλήνων δημοσιογράφων ἀπαριθμήθησαν τά θύματα ἀπό τό ἐμβόλιο τῆς Astra Zeneca, στήν Ἀγγλία. Καί ἐμάθατε πόσα ἦσαν; Μόλις ἕνα εἰκοσιτετράωρο, μετά τήν χρῆσιν τοῦ ἐμβολίου, ἐφονεύθησαν 275 ἄτομα. Ἐνῶ τά θύματα ἀπό τίς παρενέργειες, οἱ ὁποῖες εἶναι δυνατόν νά ἐμφανισθοῦν, ἀκόμη καί σέ διάστημα τριῶν ἐτῶν, ἔφθασαν τίς 150 χιλιάδες καί πλέον. Τό πλέον ἀνησυχητικό εἶναι ὅτι οὔτε καί οἱ φαρμακευτικές ἑταιρεῖες πού ἀναλαμβάνουν νά παρασκευάσουν τά ἐμβόλια αὐτά, παρέχουν ἔστω τήν παραμικράν ἐγγύησιν γιά τήν ἀσφάλεια τῆς ζωῆς τῶν ἀνθρώπων, ἐξ αἰτίας τῆς χρήσεώς τους.


       Μία ἄλλη μαρτυρία, ἡ ὁποία θά σᾶς καταπλήξει, εἶναι ἑνός ἐκ τῶν μεγαλυτέρων ἡγετῶν τῆς Νέας Τάξεως Πραγμάτων, ἡ ὁποία ταυτίζεται μέ τήν ταχεῖαν ἐπιδίωξιν τῆς κυβερνήσεως τοῦ κόσμου ἀπό τόν ἐρχόμενον Ἀντίχριστον, υἱόν τῆς ἀνομίας. Καί ἰδού, παρακαλῶ αὐτολεξεί τά λόγια τοῦ πρώην ἰσχυροῦ ὑπουργοῦ τῶν Ἐξωτερικῶν τῆς Ἀμερικῆς, τοῦ Χένρυ Κίσσιγκερ, ὁ ὁποῖος θέλει νά διαφεντεύει τόν κόσμον: «Οἱ Ἕλληνες πρέπει νά κτυπηθοῦν στήν Παράδοσή τους καί νά ἐξαφανισθοῦν», καί σήμερα ἐφαρμόζεται κατά γράμμα ἡ ἀλλαγή τοῦ ἑλληνικοῦ πληθυσμοῦ μέ τήν συνθήκη τοῦ Δουβλίνου καί τήν νόμιμη εἰσαγωγή οἰκονομικῶν μεταναστῶν στήν Ἑλλάδα, 

ἔτσι ὥστε λίαν προσεχῶς νά γίνουν οἱ Ἕλληνες μειοψηφία στόν τόπο τους. Ὁ ἴδιος πρώην ὑπουργός ἡλικίας σήμερα 95 ἐτῶν, εἶπε καί πάλιν: «Ὁδηγεῖσθε τίς ἀγέλες (τῶν ἀνθρώπων), στόν ἐμβολιασμό. Μόνον ἔτσι θά τελειώσει ἡ δική μας δουλειά». Αὐτό ἐπιβεβαίωσε καί ὁ Ροκφέλλερ. Καί ποιά εἶναι ἡ δουλειά τους; Ἡ μείωσις τοῦ πληθυσμοῦ τῶν ἀνθρώπων τῆς ὑφηλίου μέ κάθε δολοφονικό μέσον.Ὁ κ. Νίκος Ἀντωνιάδης, δικηγόρος στό ἐπάγγελμα, ἔχει ἀπό πολλούς χαρακτηρισθῆ ὡς ἕνας ἀπό τούς μεγαλυτέρους ὁπλαρχηγούς κατά τῆς συγχρόνου ἠλεκτρονικῆς καί ψηφιακῆς ἐπαναστάσεως πού στρέφονται ἐναντίον τῶν λαῶν τῆς γῆς. Μέ συγκεκριμένες καί ἀδιάσειστες μαρτυρίες ἀποκαλύπτει καθημερινά τί ἀπάνθρωπο ἔργο ἐκτυλίσσεται στά ἐν Ἑλλάδι νοσοκομεῖα μας, τά ὁποῖα ὀνομάζει σφαγεῖα. Τί εἴδους σφαγεῖα; Οἱ ἀσθενεῖς μεταφέρονται διά θεραπείαν στά νοσοκομεῖα μας καί μία ὁμάδα ἰατρῶν καί νοσοκόμων θεωροῦν ἀναγκαίαν τήν διασωλήνωσιν ἤ καί τήν τραχειοτομήν, διά τήν παράτασιν ἤ καί τήν ἐξυγίανσιν τοῦ ἀσθενοῦς. Ὁ χριστιανός δημοσιογράφος Ἰ. Λαμπρόπουλος ἐδημοσίευσε κείμενο, διά τοῦ ὁποίου ἀποκαλύπτει στόν κόσμο μέ παρρησία ὅτι μερικοί τῶν ἰατρῶν γιά κάθε διασωλήνωσι παίρνουν ἀπό τήν «ἄψογον» κυβέρνησί μας 28000 εὐρώ καί γιά κάθε τραχειοτομή 34000 εὐρώ! Καί δυστυχώς δέν εὑρέθη κάποιος ἐνοχλημένος νά ἀντιδράσει καί μέ ντοκουμέντα νά μᾶς παρουσιάσει τό ψευδές αὐτῆς τῆς μαρτυρίας τοῦ κ. Λαμπροπούλου. Τό ἔχουν ὁμολογήσει ἐπανειλημμένως ἐκπρόσωποι τῶν σκοτεινῶν δυνάμεων ὅτι ὁ Ἑλληνικός λαός εἶναι δυσκολοκυβέρνητος, ὡς πρός τήν ὑποταγήν του σέ ὅλα τά δουλικά προγράμματα τῆς Νέας Τάξεως Πραγμάτων. 

       Μέσῳ τοῦ παγκοσμίου πανικοῦ ἐπίστευαν ὅτι θά ὠθοῦσαν κατά ἑκατομμύρια τούς πανικόβλητους ἀνθρώπους στό ἐμβόλιο. Ὁ ἕτερος σύμμαχος τοῦ Κίσσιγκερ στά ἴδια σχέδια Μπίλ Γκέϊτς ἀναφέρει συχνά καί ἀνερυθριάστως τά φονικά του σχέδια γιά τόν κοινό τους στόχο ὅτι μέσω τῶν ἐμβολίων θά ἐπιτεχθῆ ἡ ἀπώλεια τοῦ παγκοσμίου πληθυσμοῦ κατά 15%. Ἡ Ἑλλάδα μας βάλλεται πανταχόθεν περισσότερο ἀπό κάθε ἄλλο κράτος τῆς ὑφηλίου μέ πρωτεργάτες φυσικά τούς πολιτικούς μας, οἱ ὁποῖοι εἶναι διασωληνωμένοι στήν Νέα Τάξι Πραγμάτων. Τώρα καταλάβαμε, Μακαριώτατε, γιατί πρό ἡμερῶν τό Ὑπουργεῖον Ὑγείας τῆς Ἑλλάδος ἀπέστειλε ἠχηρόν καί ἔκτακτον μήνυμα σέ ὅλα τά νοσοκομεῖα τῆς Πατρίδος μας, προκειμένου νά σταλοῦν καταστάσεις μέ ηὐξημένον ἀριθμόν διασωληνωμένων, προκειμένου νά δικαιολογήσουν τήν παραλαβή νέου χρηματικοῦ πακέτου μέ ἐκατομμύρια φυσικά δολλάρια! 

      Πιστεύω, ἡ ὁμάδα τῶν εὐνοουμένων σας, Μακαριώτατε, νά σᾶς ἐνημερώνει περιοδικῶς καί γιά τά τεκταινόμενα περί ἐμβολίων στήν Εὐρώπη. Ἴσως νά ἐμάθατε ὅτι περί τίς 10 περίπου χῶρες τῆς Ε.Ε. διέκοψαν τήν χρῆσιν τῶν ἐμβολίων, μετά ἀπό ἀλλεπάλληλες περιπτώσεις πολλῶν θανάτων καί χιλιάδων παρενεργειῶν τοῦ ἐμβολιασθέντων. Θεωρῶ περιττή τήν παράθεσι συγκεκριμένων ἀριθμῶν τῶν θυμάτων. Βάσει μιᾶς μόνο στατιστικῆς στίς Χῶρες τῆς Ε.Ε, ἐφονεύθησαν μέσα σέ μία ἑβδομάδα ἀπό τά ἐμβόλια τῆς Astra Zeneca καί τῆς Fisher περί τά 5000 ἄτομα, ἐνῶ οἱ τραυματισμένοι ποικιλοτρόπως ἀπό τίς παρενέργειες ἔφθασαν τίς 160.000 ἄτομα.Ἡ ἐπίσημη ἀπόφασις τοῦ συμβουλίου τῶν χωρῶν τῆς Ε. Ε., συνιστᾶ ὄχι τήν ὑποχρεωτικήν, ἀλλά τήν προαιρετικήν χρῆσιν τὼν ἐμβολίων. Σήμερα, τουλάχιστον στήν χώρα μας, ὅπως μαθαίνουμε, κατήντησε σχεδόν ὑποχρεωτικόν τό ἐμβόλιον, χωρίς τό ὁποῖον οἱ ἄνθρωποι θά θεωροῦνται δευτέρας κατηγορίας πρόσωπα τῆς Κοινωνίας μέ πολλές ταλαιπωρίες στόν ἰδιωτικό τους τομέα. Καί ἐδῶ εἶναι τό τραγελαφικόν, Μακαριώτατε. Νά βλέπουν τριγύρω 

τους πεταμένα τά πτώματα τῶν ἀσθενῶν ἀπό τά ἐμβόλια, ἄλλοι νά βαρυαλγοῦν καί νά παρουσιάζουν προβλήματα κινητικότητος καί σωματικῆς τους ἀκεραιότητος καί ταυτόχρονα οἱ ἴδιοι οἱ Ἕλληνες, οἱ ὀρθόδοξοι Χριστιανοί, εἴτε ἄτομα ὑγειονομικοῦ προσωπικοῦ, εἴτε τῆς Ἐκκλησίας, εἴτε ἐκπρόσωποι τῆς Πολιτείας νά προτρέπουν παντοιοτρόπως τόν ἐμβολιασμόν ὡς ἄριστον σωστικόν μέσον τῆς ὑγείας καί τῆς ζωῆς μας. Καί κάτι τό πολύ παράδοξον:   Παρουσιάσθηκε πρό ἡμερῶν μητροπολίτης τῆς Πελοποννήσου  ἡλικίας 90 περίπου ἐτῶν, μέ μάσκα καί ὄχι μόνον ἀπείλησε συνεργάτες του, ἐάν δέν φοροῦν μάσκα, ἀλλά δύο ἐξ αὐτῶν τούς ἀπέλυσε. Δηλαδή, ἀπεδείχθη «βασιλικώτερος τοῦ βασιλέως», διότι πρός τό παρόν δέν ἔχει ἐφαρμοσθῆ ἀκόμη ἀπό τήν ἀντιχριστιανική Πολιτεία μας ὁ ἐπίσημος διωγμός. Τό περιμένουμε κι αὐτό κατά τήν περίοδο τοῦ σφραγίσματος τοῦ ἀριθμοῦ τοῦ Ἀντιχρίστου. Ἀλλά καί τώρα ζοῦμε ἕνα προκαταρκτικό σφράγισμα, ὅπως τό ὠνόμασε ὁ ὅσιος Γέροντάς μας Παΐσιος ὁ Ἀγιορείτης. 

       Οἱ ὑπέρμαχοι τῶν ἐμβολίων δέν εἶναι πλέον ὁ λαός, ὁ ὁποῖος ἐπί τέλους ἐξύπνησε καί διέγνωσε τά πονηρά σχέδια, πίσω ἀπό τά ὁποῖα αἰχμαλωτίζεται καί τυραννιέται ἡ Οἰκουμένη. Ὑπάρχουν ὅμως οἱ ὁπαδοί τοῦ μαμμωνᾶ, αὐτοί πού βιάζονται νά πλουτίσουν, ἔστω κι ἄν πατήσουν ἐπάνω στά πτώματα τῶν συνανθρώπων τους. Στό σημεῖο αὐτό μᾶς διαλευκαίνει τήν ὑπόθεσι ἡ δυάς τῶν κ. Νίκου Ἀντωνιάδου καί κ. Ἰωάννου Λαμπροπούλου, οἱ ὁποῖοι μετά παρρησίας καταγγέλλουν τά ἐγκλήματα πού γίνονται μέσα στά νοσοκομεῖα μας, εἰς βάρος τῶν ἀθώων πολιτῶν. Καί ναί μέν οἱ ἀνυπεράσπιστοι αὐτοί συνάνθρωποί μας, πού πίπτουν στά ἐγκληματικά χέρια τῶν ὁμοδόξων καί ὁμοεθνῶν τους θά καταταγοῦν στήν ἄλλη ζωή στήν χορεία τῶν μεγαλομαρτύρων, ἀλλά αὐτοί πού τούς δολοφονοῦν μέ τό εὐγενικό τους χαμόγελο πλῆρες σαδισμοῦ καί ὑποκρισίας, ποῦ θά ὑπάγουν στήν ἄλλη ζωή οἱ ψυχές τους;

       Ὅσοι ἐκ τῶν ἐργαζομένων δέν ἐπευδοκοῦν νά ὑποταχθοῦν δουλικῶς στά παραγγέλματα τῆς Νέας Τάξεως τοῦ ἑλληνικοῦ μας Ὑπουργείου Ὑγείας, ὀφείλουν νά ἐλέγχωνται αὐτοπροσώπως μέ δύο δοκιμαστικούς τρόπους τήν ἑβδομάδα. Εἶναι τά λεγόμενα στήν ἀγγλική self test.Ἐσεῖς Μακαριώτατε, ἐφροντίσατε νά μᾶς ἀπαντήσετε ὅτι πρέπει μετά χαρᾶς καί ἐμπιστοσύνης νά σπεύδωμεν νά κάνωμεν τά ἐμβόλια  στούς εἰδήμονες ἰατρούς, διότι αὐτοί φροντίζουν καί ἐργάζονται γιά τήν προστασία τῆς ὑγείας μας. Ἰδού, ὅμως τώρα, τί μᾶς ἀπεκάλυψαν, κορυφαῖοι ἰατροί, μέ ὑψηλές ἀνθρωπιστικές γιά τόν ἄνθρωπο ἰδέες. Δέν πρέπει νά κάνουμε οὔτε τό τέστ αὐτό μέ βαμβάκι πού μπαίνει στόν ρώθωνα τῆς μύτης μας, διότι ἔχει διαποτισθῆ ἀπό ὀξείδιο τοῦ αἰθυλενίου, τό ὁποῖον προκαλεῖ δηλητηρίασι τοῦ αἵματος (λευχαιμία) καί ἐν συνεχεία ἔρχεται ὁ θάνατος. Καί αὐτή τήν μαρτυρία τήν ἄκουσα πρό ἡμερῶν ἀπό νοσοκόμα ἑνός νοσοκομείου μας, ἡ ὁποία, ἐπειδή ἀρνήθηκε νά κάνει τό ἐμβόλιο, τήν πιέζει ἡ προϊσταμένη της Ἀρχή, νά κάνει τό τέστ, ἀλλιῶς θά χάσει τήν δουλειά της. Τό ἔκανε δύο φορές τήν πρώτη ἑβδομάδα καί μοῦ εἶπε ὅτι αἰσθάνθηκε ὀδυνηρό τσούξιμο. Καί ὅταν ἔμαθε τί ὀξείδιο εἶναι αὐτό, ἔφριξε!! Καί σκέπτεται νά παραιτηθῆ, διότι ἀλλιῶς θά πεθάνει προσεχῶς ἀπό λευχαιμία!!

        Ὁ λαός μας, λόγῳ λειτουργίας τοῦ διαδικτύου, ὅπως καί κάθε λαός τῆς γῆς, πληροφορήθηκε, ὅτι τά ἐμβόλια περιέχουν καί οὐσίες ἀπό ἐμβρυϊκά κύτταρα. Δημοσιογράφος ἐξ Ἀμερικῆς ἐπῆρε συνέντευξι ἀπό κάποιον παρασκευαστήν ἐμβολίων, ὁ ὁποῖος ὡμολόγησε ὅτι πράγματι πολλά ὄργανα τῶν ἐκτρωθέντων ἐμβρύων, ὅπως τά νεφρά, τό σηκώτι, ἡ σπλήνα, οἱ ἀδένες, χρησιμοποιοῦνται γιά τήν παρασκευή ἐμβολίων.

Καί πῶς εἶναι δυνατόν ὁ ὀρθόδοξος χριστιανός νά διασώζει ἤ νά παρατείνει τήν ζωή του, ἀπό ἀνθρώπινα ὄργανα; Ἐξεπλάγημεν ὅταν ἀκούσαμε ὅτι μητροπολίτης τοῦ λεκανοπεδίου τῆς Ἀττικῆς διεμήνυσε στόν κόσμο ὅτι ἄλλο προϊόν εἶναι τό ἕνα, ἄλλο προϊόν τό ἄλλο. Ἀλλά αὐτό στήν γλῶσσα τῆς ἀνθρωπολογίας λέγεται καννιβαλισμός. Ὁ ἄνθρωπος δηλαδή νά «τρώγει» τίς σάρκες τοῦ ἀνθρώπου! Ἤ μήπως διαφωνεῖτε ὅτι τό ἔμβρυον δέν εἶναι πλῆρες ἄνθρωπος;

       Τό καταχθόνιο καί παμμόχθηρο σχέδιό τους συνεχίζεται τώρα, Μακαριώτατε, καί πρός τήν νεολαία. Προκειμένου νά παρακολουθήσουν τά μαθήματά τους, θά...

Εμπειρια της Θειας Χαριτος...μεσα σε ενα απλο σουβλατζιδικο της γειτονιας! (Αληθινο περιστατικο

 




Μας ανέφερε ένας Αγιορείτης Μοναχός:
ΛΙΓΕΣ ἡμέρες  πρὶν ,πέρασε ἀπὸ τὸ  καλύβι μας ἕνα νέο καὶ ἁπλὸ παιδὶ .
Μὲ μεγάλη ἀπορία μου ἀνέφερε ἕνα συγκλονιστικὸ γεγονὸς ποὺ ἔζησε σὲ ἕνα σουβλατζίδικο  στὴν πόλη ὅπου καὶ διαμένει.  Μᾶς εἶπε χαρακτηριστικὰ :

«Πρὶν ἀπὸ μία βδομάδα περίπου , ἀπογευματιάτικα, εἶχα πάει στὸ σουβλατζίδικο τῆς γειτονιᾶς  γιὰ νὰ φάω νηστίσιμο γύρο (ὀρφανὸ ὅπως τὸν λένε διότι  περιέχει μόνο νηστήσιμα προϊόντα).
Ἔκατσα σὲ ἕνα τραπέζι μέσα στὸ σουβλατζίδικο. Μοῦ ἀρέσουν πολὺ  γύροι ,ἀλλὰ ἀφοῦ εἶναι Σαρακοστὴ δὲν μοῦ κάνει καρδιὰ νὰ ἀρτηθῶ. Ἔτσι εἶπα νὰ τοὺς φάω νηστίσιμους.

 Ὅπως λοιπὸν ἔτρωγα τὸ ὀρφανό, ξάφνου μία παράξενη καὶ πρωτόγνωρη  γαλήνη  ἔνιωσα νὰ ἀγκαλιάζει ὅλο μου τὸ  εἶναι. Ἀμέσως στὰ καλὰ καθούμενα, χωρὶς κάτι ἐξωτερικὰ νὰ μὲ ἐπηρεάζει, μία Θεϊκὴ  εἰρήνη μὲ σκέπασε καὶ μοῦ γλύκανε  τὴν ψυχή.
Τέτοια ἠρεμία  δὲν...