Τι κρύβεται πίσω από τις εντολές του Θεού






 Τι κρύβεται πίσω από τις εντολές του Θεού*


`Κάποια στιγμή ένοιωσα μέσα- μου 


μία απίθανη ελευθερία.°`


``Ένοιωσα ότι δεν έχω εχθρούς,- ότι και αυτοί που με πολεμούσαν ήταν απλά άρρωστοι άνθρωποι, όπως κι εγώ.``

......   ..           

``Ένοιωσα ότι -μπορώ να σε αγαπώ κι όταν δεν με αγαπάς,, μπορώ να σε σέβομαι κι όταν δεν με σέβεσαι, -μπορώ να σε εκτιμώ κι όταν δεν με εκτιμάς.``~

``Και τότε είμαι ελεύθερος, τότε χορεύω στον δικό μου τον ρυθμό και όχι στον δικό σου,, γι’ αυτό και είμαι ελεύθερος.`~```

°``Και το ένοιωσα αυτό, πρώτον σαν δωρεά Θεού και δεύτερον σαν αποκάλυψη τού τι κρύβεται πίσω από τις εντολές Του.``°`

~ Κρύβεται η ελευθερία, κρύβεται η ευλογία, κρύβεται η χαρά.~````  .... 

*****π κ 

του μακαριστού μητροπολίτη Σιατίστης Παύλου+++