"Και έκαμνε πάντας,...να λάβωσι χάραγμα επί της χειρός αυτών της δεξιάς, ή επί των μετώπων αυτών." Κάποιοι προσπαθούν να μας κάνουν να νιώσουμε πανικό αλλιώς δεν εξηγείται το πως συγκεκριμένες φράσεις της Αποκάλυψης έχουν αρχίσει να εφαρμόζουν κυριολεκτικά στη πραγματικότητά μας. Μιλάμε για αυτό που ανακοίνωσαν οι "ερευνητές" του Ινστιτούτου βιώσιμης κινητικότητας και δικτύων Μεταφορών (ΙΜΕΤ),στο πανευρωπαϊκό συνέδριο "TRA 2012 - Transport Research Arena Conference" το οποίο έγινε και ολοκληρώθηκε στην Αθήνα. Τι μας είπαν λοιπόν τα επικουρικά επιτελεία της παγκόσμιας ηλεκτρονικής διακυβέρνησης; Ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα διατίθεται και στην ελληνική αγορά ένα τσιπάκι που... θα εμφυτεύεται στα παιδιά των οποίων οι γονείς επιθυμούν να τα παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο και διαρκώς ακόμα και απο το κινητό τους τηλέφωνο. Με λίγα λόγια θα αρχίσει με σοκαριστικό τρόπο η prova generale για το επερχόμενο μαζικό τσιπάρισμα όλων των πολιτών . Ένα τσιπάρισμα που θα γίνει, όπως δηλώνουν οι αρμόδιοι τεχνικοί της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, στο χέρι ή στο μέτωπο (όπως δηλώνει και η επίμαχη φράση στη κορυφή του άρθρου) και που δεν θα χρειάζεται ούτε κάν εμφύτευση μιας και θα μπορεί να τοποθετείται σαν διαφανές αυτοκόλητο οπότε θα κάμψει πιο εύκολα την απωθητέα ιδέα εμφύτευσης στο ανθρώπινο σώμα τέτοιας συσκευής. Άλλωστε η φράση λέει "λάβωσι χάραγμα" που σημαίνει ότι δεν είναι απαραίτητο να είναι εντός του σώματος μπορεί κάλλιστα να είναι επιφανειακά κολλημένο.Το βίντεο αποδεικνύει του λόγου το αληθές. Στο παρακάτω βίντεο βλέπουμε την αντοχή του “EES” καθώς και το πόσο εύκολα μπορεί να ενσωματωθεί στο δέρμα σαν παροδικό τατουάζ. Αμερικανοί ερευνητές εφηύραν ένα κύκλωμα που μπορεί να τοποθετηθεί στο ανθρώπινο δέρμα. Πώς λειτουργεί και πού μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Ένα κύκλωμα που μπορεί να ενσωματωθεί στο ανθρώπινο δέρμα, δημιούργησε ομάδα ερευνητών στις ΗΠΑ. Το ονομάζουν “επιδερμικό ηλεκτρονικό σύστημα” (EES) . Το EES, μπορεί να έχει εφαρμογές από την ιατρική μέχρι τα βίντεοπαιχνίδια και σύμφωνα με τον John Rogers (Πανεπιστήμιο του Ιλινόις) και τον Todd Coleman (Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας), τους μηχανικούς που εργάστηκαν για τη δημιουργία του, πρόκειται για ένα τεράστιο βήμα για ως προς την κάλυψη της απόστασης μεταξύ ανθρώπου και μηχανών. Στόχος τους ήταν να ξεφύγουν από την παραδοσιακή άκαμπτη μορφή των ηλεκτρονικών κυκλωμάτων και να περάσουν σε κάτι πιο εύχρηστο. Για τα καταφέρουν, χρειάστηκε να συνεργαστούν με επιστήμονες από διαφορετικούς τομείς, ώστε να φτιάξουν ένα νηματοειδές κύκλωμα το οποίο όταν τοποθετηθεί πάνω σε ένα λεπτό υπόστρωμα από καουτσούκ, με ελαστικές ιδιότητες παρόμοιες με το δέρμα, να μοιάζει με ένα ευέλικτο “ηλεκτρονικό μπάλωμα”, που μπορεί να λυγίζει και να συστρέφεται, χωρίς να καταστρέφεται. . Πού μπορεί να χρησιμοποιηθεί; Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, που δημοσιεύθηκαν στο περιοδικό Science, η νέα εφεύρεση μπορεί να αποδειχθεί λειτουργική σε μια μεγάλη γκάμα ηλεκτρονικών μερών, συμπεριλαμβανομένων των βιομετρικών αισθητήρων, τα τρανζίστορ, τους πυκνωτές ραδιοσυχνοτήτων, τις ασύρματες κεραίες κ.α. Όπως αναφέρει ο John Rogers, το EES, μπορεί ακόμα να χρησιμοποιηθεί στις μετρήσεις για την παρακολούθηση της υγείας των ασθενών, το ίδιο αποτελεσματικά με τα συμβατικά ηλεκτρόδια, που συνήθως είναι ένας ενοχλητικός και επώδυνος τρόπος εξέτασης. Για τον Τοdd Coleman, το ποιο σημαντικό στοιχείο της εφεύρεσης, είναι ότι δημιουργεί στέρεες βάσεις για όσους στοχεύουν στο μέλλον να συνδυάσουν το οργανικό με το συνθετικό.“Ο συνδυασμός των ηλεκτρονικών και της βιολογίας είναι το πραγματικό σημείο-κλειδί” επισημαίνει ο Yonggang Huang, ο οποίος συνεργάστηκε με τους Rogers και Coleman.Σύμφωνα με τον Huang, όλες οι καθιερωμένες μορφές ηλεκτρονικών είναι σκληρές και άκαμπτες και της Βιολογίας ελαστικές. Πρόκειται για δυο διαφορετικούς κόσμους και βρήκαμε τον τρόπο να τους ενώσουμε” καταλήγει. Αν αυτό είναι καλό ή κακό, θα αποδειχθεί στο μέλλον. Φυσικά όλο αυτό θα πλασαριστεί με το περιτύλιγμα της ασφάλειας και της ευκολίας. Σας παραθέτουμε και το δημοσίευμα της Καθημερινής για το συγκεκριμένο συνέδριο. "Εως το τέλος του έτους φιλοδοξούν ερευνητές του Ινστιτούτου Μεταφορών ότι θα διατεθεί στην αγορά εφαρμογή η οποία θα ενημερώνει τους γονείς, μέσω κινητού τηλεφώνου, πότε επιβιβάζεται και αποβιβάζεται το παιδί τους από το σχολικό. Το συγκεκριμένο εγχείρημα πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Σουηδικό Ινστιτούτο Μεταφορών και παρουσιάστηκε χθες στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Συνεδρίου Μεταφορών που οργανώθηκε στην Αθήνα. Στόχος των ερευνητών είναι με τη χρήση μιας σειράς τεχνολογιών να καταστεί εφικτή η παρακολούθηση όλης της πορείας του παιδιού από το σπίτι προς το σχολείο και αντίστροφα. Κάθε χρόνο χάνουν τη ζωή τους 250 παιδιά και τραυματίζονται 350.000 παιδιά σε όλη την Ευρώπη πηγαίνοντας προς το σχολείο και επιστρέφοντας από αυτό. «Στην πλειονότητα των περιπτώσεων τα ατυχήματα δεν σημειώνονται όταν τα παιδιά είναι μέσα στο σχολικό, αλλά στην προσπάθειά τους να φτάσουν στο σχολικό ή κατά την επιβίβαση και αποβίβαση», εξήγησε ο κ. Ευ. Μπεκιάρης, καθηγητής στο ΕΜΠ και διευθυντής του Ελληνικού Ινστιτούτου Μεταφορών. Εκτός από την ειδοποίηση των γονέων για την ασφαλή πρόσβαση των παιδιών στα σχολικά, το συγκεκριμένο πρόγραμμα περιλαμβάνει ειδικό σύστημα για τις ζώνες ασφαλείας στα σχολικά -αντίστοιχο με αυτό των καινούριων Ι. Χ. αυτοκινήτων- που θα ειδοποιεί τον οδηγό εάν το παιδί δεν έχει δεμένη τη ζώνη ασφαλείας. Παράλληλα, περιλαμβάνει ειδικό πρόγραμμα για το πώς θα σχεδιάζονται τα δρομολόγια και πού θα πραγματοποιούνται οι στάσεις καθώς, όπως επεσήμανε ο κ. Μπεκιάρης, «σήμερα τα δρομολόγια και οι στάσεις επιλέγονται τυχαία, αγνοώντας πολλές φορές παράγοντες όπως είναι οι επικίνδυνες στροφές στον δρόμο». Ο ι ερευνητές σχεδιάζουν ταυτόχρονα ένα σύστημα το οποίο θα μπορεί να συνεργάζεται με υφιστάμενες εφαρμογές τηλεματικής -όπου αυτές υπάρχουν- ενημερώνοντας τον οδηγό για το εάν το παιδί πλησιάζει στη στάση ώστε να το περιμένει. Τα παιδιά θα έχουν είτε στην τσάντα τους είτε ενσωματωμένα στο κινητό τηλέφωνό τους ειδικό τσιπ, το οποίο θα «επικοινωνεί» με τα οχήματα και θα μπορεί να ενημερώνει τους γονείς μέσω μηνύματος για την επιβίβαση ή όχι του παιδιού. Τα οχήματα θα διαθέτουν επίσης οπτικό σήμα που θα ενημερώνει τους άλλους οδηγούς ότι το σχολικό πρόκειται να πραγματοποιήσει στάση. Εξοπλισμός Σχολιάζοντας τον νέο νόμο που επέβαλε αύξηση του ορίου ηλικίας των σχολικών λεωφορείων στα 27 από τα 23 χρόνια που ίσχυε μέχρι πρότινος, ο κ. Μπεκιάρης υποστήριξε ότι το μεγάλο πρόβλημα με τα σχολικά λεωφορεία στη χώρα μας δεν είναι η ηλικία τους αλλά ο εξοπλισμός τους. «Θα πρέπει για παράδειγμα να υπάρχει έλεγχος της ταχύτητας των σχολικών, να εξοπλιστούν με κόφτες που δεν θα τους επιτρέπουν να αυξάνουν ταχύτητα και να είναι υποχρεωτικές οι ζώνες ασφαλείας σε όλα τα σχολικά λεωφορεία», εξήγησε ο κ. Μπεκιάρης." Όπως είχε πει ο Βενιαμίν Φρανκλίνος "Όσοι θυσιάζουν στοιχειώδεις ελευθερίες για λίγη ασφάλεια, δεν αξίζουν ούτε ελευθερία ούτε ασφάλεια". Τα συμπεράσματα φυσικά δικά σας. http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=40307&Itemid=151 |