Σύντομα η ψυχή μου θα φτερουγίζει γύρω από τον ένδοξο θρόνο Του


Ιάκωβος Πατάτσος: Η συναίσθησις ότι σύντομα η ψυχή μου θα φτερουγίζει γύρω από τον ένδοξο θρόνο Του, με κάνει να χαίρω

25092012
Αγαπητέ φίλε, 
Επήρα την αγαπητήν σου επιστολήν με επικεφαλίδα το Χριστιανικό μας σύνθημα «Χαίρε». Ναι, αδελφέ μου, χαίρω. Ο Θεός με κάνει να χαίρω. Η συναίσθησις ότι σύντομα η ψυχή μου θα φτερουγίζει γύρω από τον ένδοξο θρόνο Του, με κάνει να χαίρω. Ο Θεός με αγαπά, γι’ αυτό θα με πάρη κοντά Του. Σε ευχαριστώ για το θάρρος που μου δίδεις. Είμαι βέβαιος ότι προσεύχεσαι για μένα… Η χαρά μου είναι μεγάλη γιατί σύντομα αι δοκιμασίαι και αι θλίψεις θα σβήσουν και τότε θα μένη ο «καρπός του Πνεύματος»… 
Τι χαρά που θα είναι τότε, όταν θα ευρίσκωμαι ανάμεσα στους αγγέλους… Αγαπημένε μου αδελφέ, σε χαιρετώ, σε φιλώ διά τελευταίαν φοράν. Η χάρις του Θεού μαζί σου.
Μετ’ αδελφικής αγάπης
Ιάκωβος Πατάτσος
 (Λίγο πριν την εκτέλεσή του)