Η εξομολόγηση της Ε.Βιτάλη: «Ημουνα σαν ζωντανό πτώμα- Μίλησα με τον Θεό και πέταξα τα χάπια»


Η μοναδική ερμηνεύτρια Ελένη Βιτάλη άνοιξε τη ψυχή της και ξετύλιξε τη σχέση της με τον Θεό, εξηγώντας ότι με την πίστη της άφησε πίσω την εξάρτηση της από χάπια.
 «Εκείνος (ο Θεός) δεν ξέρω πως τα πάει μαζί μου γιατί έχω την αίσθηση ότι κάποιες φορές του ξεφεύγω. Ξέρεις, άλλες θρησκείες είναι πιο πολύ της μόδας. Σου λέει, είναι βουδιστής, κάνει γιόγκα και είναι in. Ε, λοιπόν εγώ είμαι χριστιανή και μπανάλ! Σε τι διαφέρουν άλλωστε τα χριστιανικά νοήματα από αυτά των αρχαίων φιλοσόφων; Μόνο αυτό!», και συνεχίζει:

«Στη συμπόρευση με τα Θεία υπήρχε πάντα ένα αόρατο χέρι που με επανέφερε. Έτσι τα κατάφερα και ...
με την απεξάρτηση από τα υπνοστεντόν. Είχα την ίδια αρρώστια που αντιμετωπίζει κάποιος με τα ναρκωτικά. Χρόνια ολόκληρα κρατούσε αυτή η δουλειά, είχα πάει σε κλινικές από δω κι από κει, αλλά δεν γινόταν τίποτα. Ήμουν σαν ζωντανό πτώμα. Φαντάσου ότι άνδρας μου πήγαινε στους συγγενείς των Ανώνυμων Αλκοολικών για να καταλάβει τι γίνεται.
Κάποια μέρα μου πρότεινε η μητέρα μου να πάω στην εκκλησία του Χριστού στα Σπάτα. Μου φάνηκε αφελές. Δυο χρόνια μετά ένιωσα την ανάγκη να πάω και την πήρα τηλέφωνο. Μπήκα στην εκκλησία, συνομίλησα με τον θεό, ξέσπασα σε ένα γοερό κλάμα και όταν επέστρεψα σπίτι, πέταξα τα χάπια . Έκοψα μαχαίρι την εξάρτηση. Και ιατρικά να το δεις το θέμα, δεν γίνεται αυτό!»
Τμήμα ειδήσεων pronews.gr