Συγκλονίζει ο Γιαννιώτης: «Αν δεν ήμουν δυσλεκτικός, δεν θα είχα φτάσει εδώ που είμαι!»

O σπουδαίος Σπύρος Γιαννιώτης που έχει δοξάσει την Ελλάδα με τα όσα πέτυχε στην κολύμβηση (αργυρός Ολυμπιονίκης στα 10 χιλιόμετρα ανοιχτής θαλάσσης) ανέβασε μια συγκλονιστική ανάρτηση στο instagram με αφορμή την πρώτη μέρα της νέας σχολικής χρονιάς (11/9).
Μιλάει για την εμπειρία ως ένας δυσλεκτικός μαθητής και δίνει δύναμη σε όλα τα παιδιά. Ένας αθλητής παράδειγμα προς μίμηση!
Διαβάστε την συγκλονιστική ανάρτηση ενός πολύ μεγάλου αθλητή
«Με αφορμή τον Τζέιμι Όλιβερ που βγήκε και μίλησε για την δυσλεξία, θα ήθελα να πω και εγώ δυο πράγματα. Ισως και εγώ αν δεν ήμουν δυσλεκτικός, δεν θα είχα φτάσει σήμερα εδώ που είμαι. Πάντα τέτοια εποχή νιώθω ένα κόμπο στο στομάχι, ίσως να θυμάμαι το βουνό που είχα μπροστά μου γιατί έτσι έβλεπα το σχολείο, τον φόβο να ...
μην μπορώ να αντεπεξέλθω στα διαβάσματά μου, στην ορθογραφία, στην γραφή μου, στο αν τα αλλά παιδιά θα με πουν αγράμματο, ίσως ο μεγαλύτερος φόβος μου. Αυτή την σκηνή δεν θα την ξεχάσω ποτέ, να κυλάει το δάκρυ στο βιβλίο και να προσπαθώ να διαβάσω, και τα μάτια μου θολά. Να θέλω να είμαι καλός μαθητής και να μην μπορώ.
Πέρασαν τα χρόνια και έμαθα στο γυμνάσιο ότι έχω δυσλεξία, αλλά τα βιώματα μου με είχαν χαράξει, δεν αλλάζουν αυτά. Με τα χρόνια έμαθα να προσπαθώ να γίνομαι καλύτερος και να πηγαίνω κόντρα στην ανασφάλεια μου και στο φόβο μου, είναι ένας αγωνας που δίνω καθημερινά.
Όλα αυτά τα γράφω με αφορμή το ξεκίνημα της σχολικής χρονιάς, δεν θα ήθελα να νιώσει κανένα παιδί αυτά που ένιωσα εγώ.
Από έναν δυσλεκτικό που ακόμα και τώρα που σας γράφει αγχώνεται αν θα κάνει λάθη, αλλά τα γράφει γιατί είναι ένας καθημερινός αγώνας με έναν νικητή.
Καλή σχολική χρονιά».
https://www.pentapostagma.gr/2018/09