ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΥΛΙΚΕΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ




 Γράφει ο Ηλίας Σκουντριάνος

«Το άγχος είναι ασθένεια της ψυχής και δεν εξαρτάται από υλικές ελλείψεις. Μπορεί ένας υγιής άνθρωπος να έχει πολλά εκατομμύρια στην Τράπεζα και να ζει μέσα στο άγχος. Το άγχος καταπολεμείται με την εμπιστοσύνη στην Πρόνοια του Θεού και τον καλόν αγώνα»

Αυτά λέει ο καλός μας Άγιος Πορφύριος. Κι εγώ τα έκανα πράξη από το 2008 που έχω να πληρώσω εισφορές στο ΤΕΒΕ, είμαι ελεύθερος επαγγελματίας και εργάζομαι από το σπίτι μου.

 Αντί για το ΤΕΒΕ βάζω τις εισφορές μου σε προσευχή εξομολόγηση και γενικότερη κατά Θεόν επιμέλεια της ψυχής μου (με πενιχρά βέβαια αποτελέσματα λόγω της υπερηφανείας μου) και ο Χριστός ποτέ δε με άφησε.

 Δε χρειάστηκε να πάω ούτε καν σε...

συσσίτια της Εκκλησίας (παρά μόνο στο "πνευματικό συσσίτιο" κάθε Κυριακή).

Δεν είναι όμως μόνο αυτή η αισθητή ευεργεσία που έλαβα από τον Κύριο.

 Χάριτι και Φιλανθρωπία Χριστού ΔΕΝ ΕΒΑΛΑ ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΦΙΜΩΤΡΟ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΤΑ ΠΟΥΛΑΝΕ. 

Με αυτή τη σιγουριά πορευόμενος δεν ανησυχώ ούτε για ταυτότητες, ούτε για εμβολιασμούς, ούτε για σεισμούς, ούτε για καταποντισμούς ούτε για τίποτα.

 Διότι έμαθα εμπειρικά ότι ΕΝΟΣ ΕΣΤΙ ΧΡΕΙΑ


Ηλίας Σκουντριάνος


http://oimos-athina.blogspot.com/2021/04/blog-post_68.html#more