Δεν αντεξα στο πειρασμο και του το εκλεψα....

 Ενας νεαρος συναντα εναν ηλικιωμενο.

-Με θυμαστε ?


-Οχι.


-Υπηρξα μαθητης σας.


-Τι κανεις ? με τι ασχολεισαι ?


-Εγινα και εγω καθηγητης. Εσεις με ειχατε εμνευσει και ηθελα να σας μοιασω.



Περιεργος ο ηλικιωμενος ρωτα να μαθει τι εκανε και τον ενεπνευσε σε τετοιο βαθμο. Και τοτε ο νεαρος του διηγηθηκε αυτη την ιστορια.


- Καποια μερα στη ταξη ενας συμμαθητης μου εφερε και μου εδειχνε ενα πανεμορφο ρολοι που ειχε. Δεν αντεξα στο πειρασμο και του το εκλεψα. Οταν καταλαβε πως το ρολοι ελειπε ενημερωσε εσας που εκεινη την στιγμη διδασκατε. Εσεις αμεσα απευθυνθηκατε στη ταξη και ειπατε ..


...το ρολοι καποιου συμμαθητη σας εκλάπη οποιος το εκλεψε να το επιστρεψει αμεσως...


Ντραπηκα τοσο πολυ που δε τολμησα να αποκαλυφθω. Επειτα εσεις μας ειπατε να σταθουμε ολοι ορθιοι για να...

ψαξετε τις τσεπες μας αλλα με μια προυποθεση, πως ΟΛΟΙ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΚΛΕΙΣΤΑ ωστε να μην δουμε τον ενοχο. Οταν φτασατε σε μενα το βρηκατε και το πηρατε. Ομως συνεχισατε το ψαξιμο σε ολους και στο τελος ανακοινωσατε πως το ρολοι βρεθηκε και να ανοιξουμε τα ματια μας. Δεν αναφερατε ποτε το ονομα μου στη ταξη ουτε μου σχολιασατε τιποτα σε προσωπικο επιπεδο.

Εκεινη την ημερα σωσατε την αξιοπρεπεια μου και μου χαρισατε ενα τεραστιο μαθημα

Θυμηθηκατε το περιστατικο κ.καθηγητα ?

-Ναι ακούγοντάς σε τα θυμηθηκα ολα. Αλλα υπαρχει κατι που δε θυμαμαι , και αυτο ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ.


Γιατι οταν εψαχνα τις τσεπες σας ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΚΛΕΙΣΤΑ!


Τετοιοι ανθρωποι ομορφαινουν τις κοινωνιες μας και βγαζουν οτι καλυτερο υπαρχει μεσα μας.

https://leimwnas.blogspot.com/