Γιατί αγχώνομαι;




 Άγχος για κάθε μικρή και μεγάλη κατάσταση της ζωής μας. Άγχος για την καθημερινή μας τροφή, άγχος για την υγεία μας, άγχος για τα πάντα. Το άγχος κυριαρχεί στη ζωή των περισσότερων.

Άνθρωποι που τρέχουν σε ειδικούς ψυχικής υγείας με επιθυμία να μάθουν κάποια αγωγή ώστε να ξεπεραστεί η αρνητική διάθεση, η κακοκεφιά, η έλλειψη ενδιαφέροντος για τη ζωή...

Το άγχος, κάποτε είχα διαβάσει πολύ σωστά, είναι μία προσβολή προς τον Ίδιο το Θεό. Αγχώνομαι γιατί δεν εμπιστεύομαι το Θεό. Λέω με τα λόγια μου πως εμπιστεύομαι το Θεό, αλλά στη ζωή μου πράττω διαφορετικά. Μαζεύω υλικά αγαθά, παλεύω για περισσότερα χρήματα και στηρίζω εκεί τη ζωή μου. Επειδή έχω το θάρρος μου στα χρήματα, όχι στο Θεό.

Ένα παιδί δεν αγχώνεται όταν...

βρίσκεται στην αγκαλιά της μητέρας του. Κλαίει συνεχόμενα όταν απομακρύνεται από εκείνη, στην αγκαλιά της όμως, γαληνεύει και ησυχάζει.

Το ίδιο είναι και ο άνθρωπος. Όσο είναι απομακρυσμένος από το Θεό, βιώνει το διαρκές άγχος. Όταν έρθει κοντά στο Θεό, τότε γαληνεύει.

Ας μην ξεχνάμε πως είμαστε πρόσκαιροι στη ζωή αυτή. Δε γνωρίζουμε αν αύριο από υγιείς γίνουμε ασθενείς ή αν από αρτιμελείς μας συμβεί ένα ατύχημα και δεν μπορούμε να εργαστούμε. Όταν όμως η ελπίδα μου είναι ο Θεός που όλη η ανθρωπότητα του ανήκει, δεν πρόκειται να σαλευτώ ποτέ. Αν έχω την ελπίδα μου σε υλικά αποκτήματα, σε άλλους πρόσκαιρους ανθρώπους ή και στο δικό μου φθαρτό σαρκίο, τότε η ίδια η ζωή στο τέλος θα με διαψεύσει..

Η ζωή γέμισε με άγχος διότι ο άνθρωπος έβαλε στο κέντρο της ζωής του το χρήμα, την πολυτέλεια, τη χλιδή. Και πασχίζει όλη μέρα για πλασματικές ανάγκες, αποκτά αυτό που ποθεί και μετά αγωνίζεται περισσότερο για κάτι άλλο.

Και έχασε αυτό που είναι το πιο σημαντικό. Το Θεό.. ο Χριστός είπε αναρωτήθηκε για το αν θα βρει την πίστη όταν έρθει ξανά στη γη..

Εμπιστεύομαι το Θεό, σημαίνει Τον αφήνω να εφαρμόζει το θέλημά Του στη ζωή και Τον πιστεύω. Μόνο έτσι θα απαλλαγώ από το άγχος.

https://antiairetikos.blogspot.com/2021/08/blog-post_22.html