Άγιος Ευμένιος Σαριδάκης: Ένα πράγμα δεν μπορεί να κάνει ο Θεός Κύριέ μου, Ιησού Χριστέ, θέλω να σώσεις όλους τους ανθρώπους



Άγιος Ευμένιος Σαριδάκης: Ένα πράγμα δεν μπορεί να κάνει ο Θεός. Δεν μπορεί να παραβιάσει το θέλημα κανενός. «Έκανα προσευχή και έλεγα τού Χριστού μας· “Κύριέ μου, Ιησού Χριστέ, θέλω να σώσεις όλους τους ανθρώπους, όλους τούς Ορθοδόξους Χριστιανούς”».

Ένα πράγμα δεν μπορεί να κάνει ο Θεός

Κοντά στον Γέροντα είχα πολλές αποκαλύψεις από την αγία του βιοτή, αλλά μία από τις συγκλονιστικότερες εμπειρίες που είχα, αλλά και που άκουσα από ανθρώπους τού Θεού στη ζωή μου, ήταν όταν μού εκμυστηρεύτηκε την εμπειρία που είχε προσευχόμενος ένα βράδυ για όλο τον κόσμο.

 

Και οφείλω να λέω και να ξαναλέω για την εμπειρία αυτή τού Γέροντα, τώρα πού ἔχει κοιμηθεῖ, προς ωφέλεια των Ορθοδόξων πιστών.

Μού είπε λοιπόν· «Έκανα προσευχή και έλεγα τού Χριστού μας· “Κύριέ μου, Ιησού Χριστέ, θέλω να σώσεις όλους τους ανθρώπους, όλους τούς Ορθοδόξους Χριστιανούς”. Και εχάρη ο Θεός.

Και όταν είδα ότι χαιρότανε, Τού είπα· “Κύριε, δεν σώζεις και όλους τούς ετεροδόξους, καθολικούς, προτεστάντες; Όλους, πού πιστεύουνε στο όνομά Σου, αλλά έχουνε κακοδοξίες”; Και εχάρη ο Θεός.

Και μετά είπα· “Χριστέ μου, τι θα κάνουμε με τούς μουσουλμάνους, τούς Κινέζους, τούς Αφρικανούς, αυτούς πού δεν...

Σε γνωρίζουν, πού δεν Σε πιστεύουνε; Δεν τούς σώζεις και αυτούς, Χριστέ μου; Σε παρακαλώ, σώσε και αυτούς τούς αλλοθρήσκους”! Και εχάρη ο Θεός.

Και εγώ, ξεθάρρεψα και Τού είπα· “Αφού χαίρεσαι έτσι πού προσεύχομαι, Χριστέ μου, να σώσεις όλους τούς ανθρώπους. Και τούς αρχαίους ειδωλολάτρες. Από Αδάμ άχρι τού νύν, όλους τούς ανθρώπους πού έπλασες επί τής γης. Όλους να τούς σώσεις, σε παρακαλώ, Χριστέ μου”. Και εχάρη απέραντα ο Θεός.

Ξεθάρρεψα κι άλλο και Τού λέω· “Αφού χαίρεσαι έτσι, δεν σώζεις και τον Ιούδα, δεν σώζεις και τον διάβολο, να ησυχάσουμε όλοι. Να ησυχάσει και αυτός ο καημένος, πού τυραννιέται με τις διαβολιές του”; Και ελυπήθη ο Θεός…».


  •  

  •  

«Λυπήθηκε; Γιατί λυπήθηκε»; τού λέω όλος απορία. «Ναι, λυπήθηκε ο Θεός για τον Ιούδα και για τον διάβολο. Διότι, όλοι οι προηγούμενοι άνθρωποι, για τούς οποίους παρακαλούσα, είχανε κάποια ίχνη θελήσεως να σωθούνε και να γνωρίσουνε τον Χριστό, να Τον αγαπήσουνε. Ενώ, ο Ιούδας και ο διάβολος, δεν έχουν ίχνος θελήσεως. Και ένα πράγμα δεν μπορεί να κάμει ο Θεός: Δεν μπορεί να παραβιάσει το θέλημα κανενός».

Μητροπολίτου Μόρφου κ. Νεοφύτου

https://xristianos.gr/