Γάλλος εκπαιδευτικός: ”.. Σκόπιμα κατέστρεψαν το σχολείο…”




 Γάλλος εκπαιδευτικός συγγραφέας του “La fabrique des crétins Η παραγωγή των κρετίνων”: ”Το φιλελεύθερο σύστημα δεν θέλει σκεπτόμενα άτομα αλλά ημι-αναλφάβητους καταναλωτές, πιόνια. Δεκάδες χιλιάδες ευφυή παιδιά θυσιάστηκαν στο βωμό της αναπαραγωγής της κάστας. Σκόπιμα κατέστρεψαν το σχολείο…” ΒΙΝΤΕΟ

«Το σύστημα δεν θέλει σκεπτόμενα άτομα[..] Παράγει ηλίθιους καταναλωτές της τηλεόρασης, που χειραγωγούνται σε κάθε εκλογές για τη μεγαλύτερη δόξα μιας κάστας που αυτοαναπαράγεται» Jean Paul Brighelli Γάλλος εκπαιδευτικός και δοκιμιογράφος συγγραφέας του “La fabrique des crétins ” ” Η παραγωγή των κρετίνων”. Εδώ σε συνέντευξη του. ( σσ και το χειρότερο δεν θέλει ούτε καν εκπαιδευτικούς σκεπτόμενους άλλα άβουλα πειθήνια όργανα της εκάστοτε γραμμής) Καταγγέλει το σύστημα καστών στην κοινωνία και την αναπαραγωγή των ελίτ και μέσα από το εκπαιδευτικό σύστημα. Η εξουσία γίνεται στο νεοφιλελευθερισμό με βάση το κληρονομικό δίκαιο) Σοκάρει: Υπάρχουν χιλιάδες, δεκάδες χιλιάδες ευφυή παιδιά που θυσιάστηκαν στο βωμό της αναπαραγωγής της κάστας..( για τους απόφοιτους του Χάρβαντ που τελειώνουν σχολεία της ελίτ ως μόνο διαβατήριο για θέσεις εξουσίας χωρίς να σημαίνει ότι είναι καλύτεροι)

–Εδώ και χρόνια αυτό που συνέβη είναι ότι...

το σχολείο σκόπιμα καταστράφηκε με αυτό που αποκαλούμε Πρωτόκολλο της Λισαβώνας που καθόρισε το εξής: έχουμε ανάγκη από 10% εντός του πλαισίου και 90% καταναλωτές. Καταναλωτές είναι μια λέξη που κι εσείς το παρατηρήσατε ”χτυπάει” άσχημα που θα ξοδεύουν που θα καταναλώνουν φαγητό σαν κυνηγόσκυλα στον καναπέ τους αναμασώντας τις τηλεπαραγγελίες. Oρίστε αυτός είναι ένας εθνικός στόχος..

-Μα θα σας πουν είστε ένας συνωμοσιολόγος..

-Όχι δεν είμαι καθόλου συνωμοσιολόγος.

-Δηλ. θέλετε να πείτε ότι η δημόσια εκπαίδευση θα ήθελε να κάνει τους Γάλλους ανόητους; ( σσ κατ΄αντιστοιχία τους Έλληνες)

-όχι η δημόσια εκπαίδευση, η δημόσια εκπαίδευση είναι ένα εργαλείο. Αυτό είναι το σύστημα τέτοιο όπως εφαρμόστηκε από τα χρόνια του 70 που αποκαλούμε τώρα νεοφιλελευθερισμό ..

-….Δεν μπορώ παρά να αναφέρω αυτή τη φράση (από το βιβλίο σας): η φιλελεύθερη κοινωνία δεν έχει ανάγκη από ένα καλλιεργημένο λαό αλλά από ημι-αναλφάβητους καταναλωτές επιδεκτικούς να μετακινούνται σαν τα πιόνια εντός ενός συστήματος uberisè από την κορυφή ως τα νύχια αποβλακωμένους από την τηλεόραση χειραγωγούμενους στις κάθε εκλογές προς δόξαν της πιο μεγάλης αυτο-αναπαργώμενης αυτο-αναπληρούμενης κάστας.

–αυτό είναι γιατί όπως εσείς γνωρίζετε άλλοτε το σχολείο ήταν ένα σχολείο που δεν δίσταζε να εφαρμόσει αυτό που λέμε δημοκρατικό ελιτισμό. Δηλ. ωθούσε κάθε μαθητή στο μάξιμουμ των ικανοτήτων του και φύλαγε, προστάτευε τους καλύτερους. Δεν είμαστε πια σε αυτό το μοντέλο.Tώρα πείσαμε την κάστα της εξουσίας αυτή είναι πλέον μια αριστοκρατία, μια ολιγαρχία που τα παιδιά της είναι οι νόμιμοι κληρονόμοι της. Οπότε αυτή η ολιγαρχία βάζει τα παιδιά της σε 2 με 3 σχολεία στο Παρίσι Henri IV,Λουδοβίκος ο Μεγάλος, Αλσατίας κ.α και βρίσκει φυσικό ότι τα παιδιά της από το σχολείο της Αλσατίας γίνονται κυβερνητικοί εκπρόσωποι τύπου π.χ ο Gabriel Attal αυτός βγήκε άμεσα είναι ένας κληρονόμος του συστήματος αυτό δεν σημαίνει ότι είναι ευφυής. Καταλαβαίνετε; Υπάρχουν χιλιάδες, δεκάδες χιλιάδες ευφυή παιδιά που θυσιάστηκαν στο βωμό της αναπαραγωγής της κάστας όχι της τάξης αλλά τη κάστας.

(σσ Μετά επιστρέφει και πάλι στους σύγχρονους πληβείους τους καταναλωτές..)

– όπως αυτοί δεν ξέρουν τι θέλουν να πουν π.χ το 7% της αύξησης ,είμαστε μηδέν στα μαθηματικά μηδέν αυτό επέτρεψε να καταπιούμε τη μετάβαση από το γαλλικό φράγκο ( βλ. δραχμή) στο ευρώ..

Καταγγέλει το Τέλος της Εκπαίδευσης το Τέλος του Σχολείου.. μέσα από τους ευρω-ενωσιακούς μηχανισμούς θεσμούς και Πρωτόκολλα.

Καταγγέλει το πολιτικό σύστημα και την εκτροπή του από Δημοκρατία σε Ολιγαρχία-Αριστοκρατία.

Καταγγέλει την διαδοχή στην εξουσία στις νεοφιλελεύθερες ”δημοκρατίες” με βάση το κληρονομικό δίκαιο.…

(Των Τριών Ιεραρχών Γιορτή της Παιδείας….ένας προβληματισμός για το ποια είναι τα σχολεία σήμερα και τι είδους σχολεία θέλει η ΕΕ και το Πρωτόκολλο της Λισαβώνας, τι είδους μαθητές παράγει το σύστημα, πόσο αντιδραστικό είναι ένα σύστημα που αναπαράγει όχι πλέον τάξεις αλλά κάστες....)

dimpenews.com

http://aktines.blogspot.com/2023/02/blog-post_3.html