Το θαύμα της θείας κοινωνίας!

 


Ιεροκήρυκας Δημήτριος Παναγόπουλος

~ Κάποια κυρία πήγε προσφορά στην Εκκλησία και όταν ήρθε στη σειρά να Κοινωνήσει γέλασε, διότι άκουσε τον ιερέα να λέει:

– Μεταλαμβάνει ο δούλος του Θεού, το Σώμα και το Αίμα του Χριστού…

Και είπε μέσα της: «Τί είναι αυτό που...

λέει ο παπάς. 

Εγώ ζύμωσα το αλεύρι και έκανα το πρόσφορο. Τί σώμα και αίμα λέει αυτός…»

Όταν όμως ήρθε η ώρα να Κοινωνήσει, η μερίδα που έλαβε από το Άγιο Ποτήριο έγινε Σάρκα και Αίμα (!) και έπεσε κάτω λιπόθυμη.

Την πήραν σηκωτή έξω από την Εκκλησία. την βρέξανε την χτυπήσανε για να συνέλθει. 

Ο ιερέας εναπόθεσε το Άγιο Ποτήριο στην Αγία Τράπεζα και βγήκε στον άμβωνα ζητώντας συγγνώμη από το λαό:

– Συγχωρέστε με αδερφοί μου, εγώ είμαι ο αμαρτωλός και για μένα έγινε αυτό το περιστατικό.

Στο μεταξύ η κυρία συνήλθε και φώναξε από τη θέση της:

Δεν έγινε για σένα πάτερ! Έγινε για μένα αυτό πράγμα, διότι εγώ στη σειρά που ερχόμουνα να Κοινωνήσω, είπα αυτό και αυτό… η άπιστη! Που να το φανταστώ ότι θα γίνει κάτι τέτοιο…

Μετά από αυτή την ομολογία, η Θεία Κοινωνία έγινε ξανά οίνος και άρτος και Κοινώνησε κανονικά η κυρία και ο υπόλοιπος κόσμος. 

inagiastriadosvagion

https://simeiakairwn.