Ο...πολιτικός και το αερόστατο!




Μια λίγο διασκευασμένη και πολυειπωμένη ιστορία που φωτίζει το πνεύμα των ημερών μας.
Ένας άνθρωπος μέσα σε ένα αερόστατο κατάλαβε σε μια στιγμή ότι χάθηκε. Μείωσε το ύψος και είδε μια γυναίκα στο έδαφος από κάτω του. Κατέβηκε λίγο περισσότερο και φώναξε,
"Με συγχωρείτε, μπορείτε να με... βοηθήσετε; Υποσχέθηκα σε έναν φίλο ότι θα τον συναντούσα μια ώρα πριν, αλλά δεν ξέρω που είμαι."
Η γυναίκα από το έδαφος, κοιτάει ψηλά προς το μέρος του και του λέει:
"Είστε μέσα σε ένα αερόστατο που αιωρείται περίπου 30 μέτρα επάνω από το έδαφος. Είστε μεταξύ 40 και 41 βόρειου γεωγραφικού πλάτους και μεταξύ 59 και 60 δυτικού γεωγραφικού μήκους."
"Πρέπει να είστε μηχανικός," είπε τότε ο άνδρας
"Είμαι," απάντησε η γυναίκα, "πώς το ξέρετε;"
"Να σας πω" απάντησε εκείνος, "όλα αυτά που μου είπατε είναι τεχνικά σωστά, αλλά δεν έχω καμία ιδέα τι να κάνω τις πληροφορίες σας, και υπάρχει και το γεγονός ότι είμαι ακόμα χαμένος. Ειλικρινά, δεν με βοηθήσατε καθόλου, επιπλέον με καθυστερήσατε κιόλας από το ταξίδι μου."
Η γυναίκα από κάτω απάντησε: "Εσείς πρέπει να είστε πολιτικός"
"Ναι," απάντησε ο άνδρας, "αλλά πώς το ξέρετε;"
"Λοιπόν," είπε η γυναίκα, "δεν ξέρετε που είστε ή πού πηγαίνετε. Έχετε ανέβει εκεί πάνω εξ' αιτίας μιας μεγάλης ποσότητας καυτού αέρα. Δώσατε μια υπόσχεση, την οποία δεν έχετε καμία ιδέα πώς να κρατήσετε, και περιμένετε από τους ανθρώπους κάτω από σας να λύσουν τα προβλήματά σας. Το γεγονός είναι ότι εσείς είστε ακριβώς στην ίδια θέση που ήσαστε προτού να συναντηθούμε, αλλά τώρα, με κάποιο τρόπο αυτό οφείλεται σε δικό μου φταίξιμο."
Αυτά λοιπόν για όσα πρόκειται να ακούσουμε στις ειδήσεις, καθώς και από δώ και από εκεί, σήμερα…