Συνέντευξη απ το Θεό.




Είδα στον ύπνο μου ότι πήρα συνέντευξη απ το Θεό. "Θες λοιπόν να σου δώσω συνέντευξη;" "Αν σας περισσέυει χρόνος,απάντησα..." Ο θεός χαμογέλασε "έχω μια μέρα και μια αιωνιότητα,τι ερωτήσεις σκέφτεσαι να μου κάνεις;" "Τι είναι αυτό που σας εκπλήσει περισσότερο στους ανθρώπους;"... Ο Θεός απάντησε: -Οτι...
ζουν σαν να μη πρόκειται να πεθάνουν ποτέ και πεθαίνουν σαν να μην έχουν ζήσει καθόλου. -Οτι χάνουν την υγεία τους προσπαθώντας να βγάλουν λεφτά και μετά χάνουν τα λεφτά τους προσπαθώντας να βρουν την υγεία τους. -Οτι βιάζονται να αποβάλλουν την παιδικότητα τους θέλουν να μεγαλώσουν γρήγορα και ύστερα παρακαλούν να ξαναγίνουν παιδιά. -Οτι με το να αγχώνονται για το μέλλον τους λησμονούν το παρόν τους και έτσι δεν ζουν ούτε στο μέλλον ούτε στο παρον. Μετά τον ρώτησα "Σαν γονιός ποιά είναι τα μαθήματα ζωής που θα θέλατε να μάθουν τα παιδιά σας;" Ο Θεός χαμογελώντας μου απάντησε: - Να μάθουν ότι δεν μπορούν να αναγκάσουν τους άλλους να τους αγαπήσουν.Αυτό που μπορούν να κάνουν είναι να γίνουν άξιοι να αγαπηθούν. -Να μάθουν ότι δεν μετράνε περισσότερο τα πράγματα που έχουμε στη ζωή μας αλλά οι άνθρωποι που έχουμε στη ζωή μας. -Να μάθουν ότι δεν ωφελεί να συγκρίνουμε τους εαυτούς μας με τους άλλους. -Να μάθουν οτι πλούσιος δεν είναι αυτός που έχει τα περισσότερα αλλά αυτός που χρειάζεται τα λιγότερα. - Να μάθουν οτι μέσα σε ελάχιστες στιγμές μπορεί να ανοίξεις στον άλλο πληγές που μετά παίρνει χρόνια πολλα για να τις γιατρέψεις. -Να μάθουν την συγχώρεση,συγχωρώντας. -Να μάθουν πως υπάρχουν άνθρωποι που τους αγαπούν πραγματικά που όμως δεν ξέρουν πως να δείξουν ή να εκφράσουν τα συναισθήματα τους. -Να μάθουν πως τα χρήματα μπορούν να αγοράσουν τα πάντα εκτός απ την ΕΥΤΥΧΙΑ. - Να μάθουν ότι δύο άνθρωποι μπορεί να κοιτούν το ίδιο πράγμα και να βλέπουν δύο διαφορετικά πράγματα. -Να μάθουν ότι δέν φτάνει πάντα να συγχωρούν οι άλλοι πρέπει να συγχωρήσεις και ο ίδιος τον εαυτό σου. Και κυρίως να μάθουν ότι για τα παιδιά μου ... Εγώ θα μαι πάντα Εδώ...